کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سودجویی برخی‌ چارترکننده‌ها و سایت‌ها از زلزله‌‌


کد خبر : ۴۳۰۸۴دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۰۰۳۹۳۳ بازدید

در حالی امروز همه بخش‌های خدماتی کشور تلاش می‌کنند به نوعی در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان‌های غربی کشور خدماتی ارائه دهند، برخی سایت‌‌ها و ...

در حالی امروز همه بخش‌های خدماتی کشور تلاش می‌کنند به نوعی در خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان‌های غربی کشور خدماتی ارائه دهند، برخی سایت‌‌ها و چارترکننده‌های‌ پرواز‌ها، با افزایش 3 برابری نرخ بلیت پروازهای کرمانشاه، دنبال سودجویی حتی از زلزله هستند.

با وجود آنکه در روزهای آتی قیمت بلیت پروازهای کرمانشاه-تهران و تهران-کرمانشاه به طور متوسط 100 هزار تومان است، اما بررسی قیمت‌‌های برخی سایت‌‌های چارترکننده و فروشنده بلیت هواپیما نشان از آن دارد که امروز قیمت بلیت مسیر کرمانشاه-تهران و بلعکس سه برابر شده و تا 340 هزار تومان هم افزایش یافته است.

15zz6zk98vschukkbl0e.jpg

در این شرایط که اغلب مردم در نگرانی بابت بی‌خانمان شدن هم‌وطنان خود به سر می‌برند و اغلب ارگان‌های نظامی، خدماتی و دولتی به دنبال خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان‌‌های غربی کشور هستند، سودجویی برخی چارترکننده‌ها و سایت‌های فروش بلیت هواپیما از چنین اتفاق هولناکی، در راستای خالی کردن جیب مردم، جای تأمل و تأسف دارد.

امیدواریم سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی نظارت بیشتری بر فروشندگان بلیت هواپیما در فضای مجازی و همچنین آژانس‌‌ها داشته باشند./ فارس



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها