کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لیفان X60 بخریم یا چانگان CS35؟


کد خبر : ۴۳۰۷۸دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۱۷۸۲۹۶ بازدید

در مقایسه این هفته می خواهیم دو محصول چینی را با هم مقایسه کنیم.دو خودرو لیفان ایکس 60 و چانگان cs35 با قیمت 70 میلیون تومان ...
لیفان X60 بخریم یا چانگان CS35؟لیفان X60 بخریم یا چانگان CS35؟

مرتضی اشکانی- خودروپلاس/ در مقایسه این هفته می خواهیم دو محصول چینی را با هم مقایسه کنیم.دو خودرو لیفان ایکس 60 و چانگان cs35 با قیمت 70 میلیون تومان فروخته می شوند و از آنجا که در لیست کراس اوورها هستند خیلی از مردم به سمت آنها جذب شدند.دو خودروی چینی نقطه اشتراکشان به غیر از بحث قیمت ،افت قیمت بعد از خرید است. حال در این مطلب دو خودرو را به لحاظ ظاهر و فنی و البته دید سایر خریداران مقایسه کردیم که در ادامه می خوانید.

qhqiodhdswrsgrmxod2x.jpg
jo2wxgz5yh5igh12xvl.jpg
ohksu2ekuxpk1atn8q7.jpg

نتیجه گیری

اگر بخواهیم برای خرید یکی از خودروها که به مسایل فنی و ظاهری آنها اشاره شد اقدام کنیم به گفته مصرف کنندگان دو خودرو و به جهت بررسی فنی چانگان cs35 ویژگی های بیشتری دارد و این روزها با سرعت بیشتری در سبد خانوارها قرار می گیرد.

خودروهایی که در زمان ورودش حداقل تا دو سال هیچ مشتری نداشت و حتی ثبت نام کنندگان این خودرو با ضررهای میلیونی خودروی خود را فروختند.اما خودروی ایکس60 از ابتدای ورودش به بازار ایران مورد استقبال قرار گرفت و اکنون نیز یکی از خودروهای پرفروش کشور است.این در حالی است که طبق پیش بینی کارشناسان ،مردم ایران تا 10 سال آینده خودروهای کراس اوور را ترجیح می دهند.

1lqxm3kpwqu24f3r2ks.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها