کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از ترس گران شدن می‌خرند


کد خبر : ۴۳۰۳سه شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴:۲۴۴۶۰۵ بازدید

براساس اعلام فعالان بازار، این رشد تقاضا در حالی صورت گرفت که میزان موجودی در بازار کاهش یافته است که این موضوع موجب نگرانی گروهی از خریداران شده است.

براساس اعلام فعالان بازار، این رشد تقاضا در حالی صورت گرفت که میزان موجودی در بازار کاهش یافته است که این موضوع موجب نگرانی گروهی از خریداران شده است.

فعالان بازار می‌گویند: رشد تقاضا برای تبلت در هفته‌ای که گذشت قابل پیش بینی بود و زمانی که خبر رشد تعرفه نوت بوک اعلام شد، وقوع چنین اتفاقی برای بازار تبلت پیش‌بینی شد. به گفته آنها، به نظر می‌رسد رشد تعرفه نوت‌بوک باعث این تصور شده است که ممکن است در آینده شاهد رشد تعرفه در ورود کالاهای دیگری نظیر تبلت نیز باشیم و به همین دلیل خریداران برای خرید اقدام کرده‌اند.

مسرور یکی از فعالان بازار کامپیوتر در این باره می‌گوید: وضعیت بازار تبلت نسبت به سال قبل در همین ایام بهتر است؛ اما بازار با کاهش موجودی مواجه است. به گفته وی، با توجه به اینکه طی ماه گذشته حجم واردات به شدت کاهش یافته است، میزان موجودی در بازار کاهش یافته است که این موضوع با رشد تقاضا در هفته آینده بیش از پیش به چشم می‌آید.

یکی دیگر از فعالان بازار هم در این باره گفت: با توجه به رشد تقاضا در بازار شرکت‌های واردکننده برای واردات تبلت اقدام کرده و طی هفته‌های آینده محموله‌های جدید وارد بازار می‌شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها