کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید خودروی پژو 206 با تیر چراغ برق + تصاویر


کد خبر : ۴۳۰۱۲شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۷۱۰۸۸ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با تیر چراغ برق حاشیه خیابان، مصدومیت راننده و قطع برق محدوده را به دنبال داشت.

به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر بروز حادثه رانندگی و مصدومیت راننده خودرو سواری، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 106 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 11:25 امروز به سمت خیابان دارآباد، خیابان شهید کاظمی حرکت کردند.

به گفته حامد گرشاسبی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 حین حرکت در خیابان ناگهان با یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی به شدت با تیر چراغ برق حاشیه خیابان برخورد کرده بود.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه راننده جوان خودرو سواری دچار مصدومیت جزیی شده و قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی خود را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه رسانده و براثر آسیب به تیر چراغ برق، جریان برق محدوده قطع شده بود.

این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق خودرو سواری و قرار دادن علائم هشدار دهنده در مسیر از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و راننده مصدوم که یک مرد 28 ساله بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی نشتی بنزین خودرو سواری که بر روی سطح خیابان جاری شده بود را برای جلوگیری از آتش سوزی و حوادث دیگر خاک پاشی کردند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای اقدامات بعدی و بررسی علت، تحویل عوامل شرکت برق و کارشناسان راهور دادند.
 

t9l0rsbh820y9tymsyv.jpg

06wpiut5743bvq5myurh.jpg

th8pdrna4hrfbwz2rlx.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها