کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلایل اصلی مات شدن چراغ جلوی خودروها چیست؟


کد خبر : ۴۲۹۹۳شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰۱۹۰۰۰ بازدید

چراغ‌های جلو یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی و ایمنی خودروها است و گاهی ممکن است با گذشت زمان کدر و زرد رنگ شوند که این امر ...
دلایل اصلی مات شدن چراغ جلوی خودروها چیست؟دلایل اصلی مات شدن چراغ جلوی خودروها چیست؟

چراغ‌های جلو یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی و ایمنی خودروها است و گاهی ممکن است با گذشت زمان کدر و زرد رنگ شوند که این امر زیبایی خودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش ایران‌جیب از خودروکار، مات و زرد شدن چراغ‌های جلو یکی از شایع‌ترین مشکلات در میان خودروها، مخصوصا خودروهای تولید داخل است که پس از گذشت چندین سال رخ می‌دهد. این امر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. رسیدگی نکردن به چراغ‌ها، تابش طولانی مدت نور خورشید (که در چراغ‌های عقب نیز موجب بی رنگ شدن چراغ‌های عقب می‌شود)، استفاده از لامپ‌ها با روشنایی غیر استاندارد، بی کیفیت بودن جنس به کار رفته در چراغ و همچنین شستشوی چراغ‌ها هنگامی که هنوز گرم هستند از عوامل زرد یا کدر شدن آن‌ها هستند.

برای از بین بردن این زردی و کدری می‌توان به مراکز پولیش مراجعه کرده و این مشکل را رفع کنید. البته که با تهیه وسایل مورد نیاز برای پولیش چراغ، شخص می‌تواند خودش هم این کار را انجام دهد. البته در برخی موارد خاک به درون چراغ خودرو نفوذ کرده و چراغ خودرو زرد و مات نشان داده میشود که با باز کردن و تمیز کردن درون چراغ، این مشکل نیز رفع میشود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها