کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات شهادت 8 پلیس در «چالدران»


کد خبر : ۴۲۷۶۲یکشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶:۵۲۸۶۴ بازدید

8 نیروی مرزبانی ناجا در پی درگیری مسلحانه با گروه‌های تروریستی در مرز چالدران –آذربایجان غربی- به شهادت رسیدند.

گروه حوادث- 8 نیروی مرزبانی ناجا در پی درگیری مسلحانه با گروه‌های تروریستی در مرز چالدران –آذربایجان غربی- به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر جمعه، 3 نیروی کادر و 5 سرباز وظیفه یکی از پاسگاه های مرزی در نزدیکی‌های روستای «دوشان تپه» برای مرخصی به طرف شهر چالدران در حرکت بودند که در یک سه راهی مورد حمله اشرار تروریست قرار گرفته و با شهادت راننده، خودرو واژگون شد و به دره سقوط کرد. پس از این واقعه هولناک، اشرار مسلح با حضور در محل سقوط، همه مجروحان را با رگبار گلوله به شهادت رساندند.

علیرضا رادفر، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی دراین باره گفت: «در پی درگیری عصر جمعه، نیروهای هنگ مرزی چالدران چندین تروریست کشته شدند اما هشت نفر از نیروهای جان بر کف ناجا نیز به شهادت رسیدند. با این حال پاکسازی منطقه و تعقیب اشرار مسلح در این منطقه مرزی ادامه دارد.» براساس اعلام ناجا در این عملیات، استوار دوم حمید حاجی‌زاده فرزند منوچهر (اهل خوی)، استواریکم محبوب نوری اصل فرزند علی (اهل خوی)، استوار دوم مهدی حسین‌زاده فرزند عزیز (اهل پلدشت) و سربازان وظیفه؛ مهدی کلسر فرزند حکیم (اهل گمیشان استان گلستان)، امیر قربانی فرزند سهراب (اهل میانه)، محمد حسین‌زاده فرزند صحبت اله (اهل گوهردشت)، سعید قلابی فرزند توحید (اهل بناب) و عباس قادری فرزند فتح اله (اهل بناب) به درجه رفیع شهادت نائل شدند. سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی ناجا نیز ضمن ابراز تسلیت به خانواده 8 مرزبان شهید و ملت شهید پرور ایران دراین باره گفت: «این مرزبانان دلاور نیز در درگیری با تروریست‌های مزدور جان خود را در دفاع از حریم میهن عزیزمان ایران فدا کردند. ساعاتی بعد هم، فرمانده مرزبانی ناجا به همراه تیمی از پلیس در منطقه حاضر شدند و پیگیر موضوع هستند.ضمن اینکه همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.»

وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در بزرگترین پیاده روی جهان در آستانه اربعین حسینی(ع) افزود: «به فضل و کرم الهی و هوشیاری مأموران و مرزبانان ناجا و همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول هیچگونه مشکل امنیتی در منطقه وجود نداشته و امنیت در بالاترین ضریب خود است.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها