کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی قیمت در بازار آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۴۲۵۴۸دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۵۱۳۸۴۱ بازدید

اخبار بازار آهن حاکی از ادامه روند افزایشی قیمت‌ها می‌باشد. طی روز های اخیر، همواره شاهد روند افزایشی و نوسان قیمتی در بازار بوده‌ایم که این امر ...

آهن‌پرایس- اخبار بازار آهن حاکی از ادامه روند افزایشی قیمت‌ها می‌باشد. طی روز های اخیر، همواره شاهد روند افزایشی و نوسان قیمتی در بازار بوده‌ایم که این امر موجب شد تا کمی بازار تکان بخورد و از آن حالت سکوت و یخ زدگی خارج شود. هرچند که تعداد استعلام قیمت ها خیلی بیشتر از تعداد معاملات انجام شده است؛ اما همان تعداد کمی که منجر به معامله ی نهایی شد، توانست بازار را کمی بهبود بخشد. 

پیش بینی بازار اهن بر این است که شیب صعودی قیمت ها در هفته ی جاری نیز حفظ شود. به نظر می رسد مادامی که نرخ دلار بالای 4 هزار تومان باشد و بازار سنگ آهن چین نیز وضعیت مطلوبی داشته باشد، قیمت ها همچنان روند افزایشی داشته باشند.

در روز گذشته (یکشنبه 8/7) قیمت پروفیل و قوطی ثابت بود؛ ولی با این وجود شاهد کاهش قیمت 10 الی 15 تومانی ورق سیاه در بازار بودیم. قیمت میلگرد آجدار درب کارخانه نیز حدود 15 الی 20 تومان افزایش قیمت داشت؛ اما قیمت میلگرد ساده همچنان ثابت ماند. قیمت تیرآهن روند نزولی داشت؛ با این وجود شاهد ثبات قیمت برخی از تیراهن های متفرقه نیز بودیم. نحوه ی اعلام قیمت در خصوص تیرآهن هاش بسیار متفاوت است. بدین ترتیب که اکثر فعالان در این بازار، اقدام به اعلام قیمت با روندی ثابت و بدون تغییر می کنند اما با اگر معامله ای قطعی شود و به اصلاح یک بار به پای صورت و آدرس برسد، قیمت ها بسیار تفاوت پیدا می کنند و ممکن است با افزایش قیمت به ثبت برسند.

قیمت ورق گالوانیزه - ورق روغنی - ورق رنگی ثابت بود و تغییری نداشت اما به نظر می رسد شاهد گران شدن و بالا رفتن قیمت های آنها در روز جاری باشیم. قیمت نبشی اکثر کارخانه های تولید کننده ثابت اعلام شد اما کارخانه های مانند جاوید بناب و سبا فولاد منظومه اصفهان، افزایش قیمت 10 تومانی داشتند. قیمت ناودانی ایرانی و اروپایی نیز ثابت و بدون تغییر نسبت به روز های پیشین اعلام شد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها