کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پژو 2008 همچنان در مسیر کاهش قیمت قرار دارد


کد خبر : ۴۲۴۰۲چهارشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷:۱۹۱۵۲۲۲ بازدید

برخلاف قیمت‌های درج شده در سایت‌های خرید و فروش خودرو و نیازمندی‌ روزنامه‌ها، پژو 2008 با مبلغ بسیار پایین‌تری در بازار به فروش می‌رسد.
پژو 2008 همچنان در مسیر کاهش قیمت قرار داردپژو 2008 همچنان در مسیر کاهش قیمت قرار دارد

برخلاف قیمت‌های درج شده در سایت‌های خرید و فروش خودرو و نیازمندی‌ روزنامه‌ها، پژو 2008 با مبلغ بسیار پایین‌تری در بازار به فروش می‌رسد.

125، 135 و 145 میلیون تومان قیمت‌های بسیار عجیبی است که درج آن در سایت‌های خرید و فروش خودرو شما را شوکه خواهد کرد و اگر بصورت حضوری در نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر تهران حضور پیدا کنید و جویای قیمت پژو 2008 شوید بر تعجب شما بیشتر افزوده خواهد شد. 

در یک گزارش میدانی از 5 نمایشگاه خودرو این قیمت‌ها بدست آمد: 110، 113 و 116 میلیون تومان با پلاک و آماده تحویل که تفاوت قیمت به دلیل تنوع رنگ این خودرو بود. رنگ های سفید قیمت کمتری داشتند و بقول نمایشگاه‌داران، رنگ های خاص (قرمز و مشکی) قیمت بیشتری دارند. حال این سوال پیش می‌آید که چرا بین قیمت‌های واقعی در بازار و قیمت‌های درج شده در سایت‌های اینترنتی این قدر اختلاف وجود دارد؟ 

دلالان بصورت تقلبی و اکثرا با استفاده از شماره موبایلهای مختلف در سایت‌ها شروع به ثبت آگهی پژو 2008 با قیمت‌های بسیار بالا میکنند و ذهن خریداران واقعی این خودرو را به قیمت‌های نجومی عادت داده تا زمانی که متقاضی به بازار رجوع کرده و قصد خرید این خودرو را دارد با مواجهه شدن با قیمت‌های بسیار پایین‌تر (110 تا 116 میلیون) ، بی‌درنگ این خودرو را خریداری کرده و در نظر خریدار، این خودرو زیرقیمت خریداری شده است ولی این قیمت همان ایده‌آل فروشندگان پژو 2008 است. توجه داشته باشید که این خودرو اگر به پایین ترین قیمت فعلی در بازار هم به فروش برسد، حدود 13 میلیون تومان سود نصیب فروشنده کرده است که رقم بسیار بالایی می باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها