کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پروژه بزرگ انتقال آب از خلیج فارس آغاز شد


کد خبر : ۴۲۳۸۵چهارشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۳۲۱۵۰۰۵ بازدید

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان کشور با قحطی جدی آب روبه‌رو است، گفت: اجرای ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس ...
پروژه بزرگ انتقال آب از خلیج فارس آغاز شدپروژه بزرگ انتقال آب از خلیج فارس آغاز شد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان "کشور با قحطی جدی آب روبه‌رو است"، گفت: اجرای ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به استان‌های کرمان، یزد و فلات مرکزی در کشور آغاز شده است.

«شهباز حسن پوربیگلری» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: با بررسی سوابق و تجربیات گزینه پیشنهادی وزارت نیرو، دکتر اردکانیان مورد اعتماد بسیاری از نمایندگان مجلس است و حمایت جامعی نیز از سمت متخصصان آب کشور دارد.

وی افزود: امیدواریم اردکانیان با رأی بالای خانه ملت از بهارستان راهی پاستور شود تا بتواند از یکی از نیازهای ضروری به‌نام آب که مایه حیات جامعه است پاسداری کرده و ضمن نظارت و بهره‌وری بیشتر از این منبع حیاتی، کشور را از چالش بحران آب نجات دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "با توجه به وضعیت کلی بودجه‌های دولت و محدودیت منابع مالی، کشور نیازمند حضور مدیران توانمندی چون اردکانیان در بدنه دولت است"، گفت: مجلس انتظار دارد تا پس از رأی اعتماد به اردکانیان، شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ ملی در بخش آب و برق کشور باشد.

وی ادامه داد: با نقطه نظرات مثبتی که نسبت به تجربیات و تخصص گزینه پیشنهادی وزارت نیرو وجود دارد به نظر می‌رسد مجلس به اردکانیان کمک خواهد کرد تا بتواند بر کرسی وزارت نیرو تکیه بزند و این حمایت را تا پایان نیز ادامه خواهد داد؛ به‌شرط آنکه، اردکانیان نیز در تصمیمات خود ثابت‌قدم باشد و در راه برون‌رفت از چالش بحران آب کشور، از هیچ تلاشی دریغ نکند.

حسن پوربیگلری با ابراز اینکه "در شرایط فعلی، کشور نیازمند مدیرانی جسور،‌ تصمیم‌گیر، شجاع، مدیر و مدبر با روحیه جهادی است"، اظهار داشت: اردکانیان یکی از کارشناسان واقعی آب در سطح بین المللی است و امروزه کشور نیازمند یک حرکت جهادی در بحث بهره‌وری آب است.

وی افزود: در حال حاضر کشور با قحطی جدی آب روبه‌رو است و در این میان نیاز به مشارکت آحاد مردم است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه "اجرای ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به استان‌های کرمان، یزد و فلات مرکزی در کشور آغاز شده است"، گفت: این پروژه توسط بخش خصوصی گل‌گهر سیرجان، مس سرچشمه و چادرملو یزد هدایت و رهبری می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها