کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آتش‌زدن 2 مدرسه به بهانه تعرض به دانش‌آموز ارومیه‌ای/ مردم مراقب اخلالگران باشند


کد خبر : ۴۲۳۵۱سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۴۸۱۲۵۸ بازدید

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تایید به آتش کشیده شدن 2 مدرسه در اعتراض به آزار و اذیت دانش آموز ارومیه‌ای گفت: هم اکنون ...

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تایید به آتش کشیده شدن 2 مدرسه در اعتراض به آزار و اذیت دانش آموز ارومیه‌ای گفت: هم اکنون منطقه تحت کنترل پلیس قرار دارد.

علیرضا رادفر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بخشی از مدرسه دخترانه منطقه اسلام آباد و یک مدرسه دیگر در این منطقه به بهانه نادرست تعرض به یک دانش آموز توسط فرصت طلبان به آتش کشیده شده و تخریب شده است.
 
وی با بیان اینکه والدین دانش آموزان و مردم منطقه با حفظ آرامش مانع از تخریب مدارس توسط اخلالگران باشند، اظهار داشت: اوضاع منطقه هم اکنون تحت کنترل نیروهای انتظامی قرار دارد و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه مردم باید از اقدام‌های احساسی خودداری کنند، افزود: والدین این دختر 12 ساله شکایت کرده‌اند و مراجع انتظامی و قضایی به شدت با این موضوع برخورد خواهند کرد.
 
رادفر با تاکید بر اینکه عده ای به دنبال تحریک احساسات مردم در وضعیت فعلی هستند، افزود: مردم آرامش خود را حفظ کرده و پیگیری موضوع را به مراجع ذیصلاح واگذار کنند.
 
عصر دوشنبه خبری مبنی بر تعرض یک نیروی خدماتی مدرسه‌ای در اسلام آباد ارومیه به دانش آموز 12 ساله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اگرچه هنوز صحت خبر تایید نشده اما مردم منطقه تجمع کرده و عده‌ای از فرصت طلبان به مدارس یورش بردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها