کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حواشی عجیب باز هم در ثبت‌نام ساندرو استپ‌وی امروز دوشنبه


کد خبر : ۴۲۳۰۰دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۱۸۲۰۷۴۵ بازدید

موضوع تکراری اختلال در ثبت نام رنو ساندرو استپ وی باز هم امروز دوشنبه 1 آبان ماه 96 تکرار شد و باعث اعتراض بسیاری از متقاضیان این خودرو شده است.
حواشی عجیب باز هم در ثبت‌نام ساندرو استپ‌وی امروز دوشنبهحواشی عجیب باز هم در ثبت‌نام ساندرو استپ‌وی امروز دوشنبه

طبق اعلام شرکت سایپا ساعت 11 صبح امروز دوشنبه (1 آبان ماه) پیش فروش ساندرو مدل استپ وی در دو مدل اتوماتیک و دستی آغاز شده است. اما متقاضیان این بار هم همانند پیش فروش‌ دوره های قبل با اختلال سایت روبه رو بوده و امکان ثبت نام را ندارد.

متقاضیان وقتی به سایت فروش سایپا مراجعه می‌کنند بعد از معطلی بسیار زیاد با صفحات متعددی مواجه می شوند که در آنها اعلام شده : "مشتری گرامی؛ مرحله دوم پذیرش به داخل سایت صورت پذیرفته است، در صورت وجود ظرفیت فروش خودرو، پذیرش جدید در ساعت 13:10 انجام می‌پذیرد". بعد از مدتی هم سایت بسته و صفحه اول فروش اینترنتی باز می‌شود.

t068lmcjwxo2ciioro0.jpg

جالب آنکه وقتی مشتری برای چندین بار به صفحه اصلی رفته تا ثبت نام خود را تکرار کند با اخطار سایت که ترافیک بالاست روبه رو می‌شود. پس از تلاش های بسیار متقاضی به مرحله آخر ثبت نام رسیده ولی تلاش‌ها برای ورود به صفحه بانک و پرداخت مبلغ برای ثبت نام بی نتیجه است که در تصویر ذیل کاملا مشخص است. این صفحه پس از 30 دقیقه انتظار همچنان به این شکل است.

krzmqv51c8j9nzd5tgq.jpg

متقاضیان برای رفع مشکل خود با شماره تلفن 54945  تماس گرفته اند که در پاسخ اپراتور اعلام می‌کند: برقراری ارتباط برای شما مقدرو نمی باشد!

متأسفانه همچنان سرگردانی مردم در فروش اینترنتی خودرو همانند مراحل دیگر فروش ادامه دارد اما سوال اینجاست چرا این مشکل برطرف نمی شود؟

از سویی، نمایندگی‌های فروش سایپا نیز با همین وضعیت روبرو بودند و نتوانستند ثبت نامی برای فروش این خودرو انجام دهند.

تکمیلی : 

تعداد زیاد از کسانی که موفق به پرداخت شدند و به صفحه انتخاب نمایندگی هدایت شدند، پس از انتخاب نمایندگی با پیام زیر مواجه شدند.

ثبت نام استپ وی

و با انتخاب نمایندگی های دیگر یا حتی نمایندگی ها در شهرهای مختلف با همین پیام روبرو شدند.

پاسخ واحد پشتیبانی سایپا به یکی از کاربران : در صورت عدم انتخاب نمایندگی مبلغ واریز شده به حساب شما عودت داده می شود و ثبت نام شما لغو خواهد شد.

در صورت تکمیل فرایند خرید و دریافت پیام پرداخت موفق در سایت ایرانی‌کار ، انتخاب نمایندگی تا ۴۸ ساعت آیند امکان‌پذیر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها