کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید روزانه 2500 دستگاه خودرو در سایپا در سال 93


کد خبر : ۴۲۲۱چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴:۳۱۴۸۰۱ بازدید

مدیرعامل سایپا از هدف گذاری این مجموعه برای تولید روزانه 2500 خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد ثبات و امیدواری برای ورود به روند روبه رشد، قصد داریم تولید محصولات خود را افزایش دهیم.
تولید روزانه 2500 دستگاه خودرو در سایپا در سال 93تولید روزانه 2500 دستگاه خودرو در سایپا در سال 93

سعید مدنی در نشست مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با بیان این که سال جاری سال بهره وری و نتیجه گرایی در سایپا خواهد بود اظهار کرد: تولید 650 هزار دستگاه خودرو در سال 93 به عنوان اولویت اصلی سایپا محسوب شده و تمامی بخش ها از قبیل زنجیره تامین و تولید کنندگان برای دستیابی به این هدف تلاش خواهند کرد.

وی افزود: استقرار دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی و سیاست گذاری های اصولی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان گسترش و نوسازی صنایع موجب شده مقوله تولید در خودروسازی ها با ثبات و روند روبه رشد مواجه شود.

وی با اشاره به این که سیاست های داخلی مجموعه گروه سایپا در سال قبل نظیر کاهش هزینه ها، فروش کنترل شده دارایی های مازاد و راکد، افزایش حس مشارکت و مسئولیت پذیری کارکنان و همچنین هدایت سرمایه ها به تولید موجب بهبود کلی شرایط گروه خودروسازی سایپا شد، تصریح کرد: در سال جاری نیز ورود 3 یا 4خودرو جدید به سبد محصولات سایپا امکان جهش مجموعه را فراهم خواهد کرد.

مدنی در خصوص سایر برنامه های گروه سایپا برای سال جاری گفت: در زمینه تولید خودرو، شرکت های پارس خودرو، سایپا کاشان، زامیاد، سایپا دیزل، بن رو و ایران کاوه با برنامه ریزی های گسترده، تولید محصولات جدید و عمل به تعهدات خود را در دستور کار قرار خواهند داد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه های ثمر بخش این گروه برای توسعه سبد محصولات افزود: خوشبختانه تولید محصولات جدید که در گذشته به عنوان یک نقطه ضعف محسوب می شد در حال حاضر مبدل به یک برنامه پویا و موثر در گروه شده و برهمین اساس امسال هم این روند ادامه خواهد یافت.

وی اظهار کرد: افزایش عمق داخلی سازی محصولات جدید به عنوان عامل رونق کسب و کار در شرکت های زنجیره تامین و سودآوری بیشتر برای گروه باید دردستور کار قرار گیرد.مدنی در خصوص برنامه های گروه خودروسازی سایپا برای صادرات به بازارهای خارجی نیز گفت: امسال برنامه صدور 58 هزار دستگاه خودرو در دستور کار قرار دارد که این تعداد 5 برابر خودروهای صادر شده در سال 92 است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه با اشاره به احیای شورای سیاست گذاری صنعت خودرو همزمان با آغاز به کار دولت تدبیر و امید این اقدام را بسیار مفید و موثر دانست و گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت با حذف قوانین ضد تولید ضمن ایجاد فضای مناسب برای تولید کننندگان داخلی امیدواری های زیادی را در زمینه بهبود کلی شرایط در سال جاری ایجاد کرده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها