کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ابتكار جالب هالی برای جلوگیری از قطع درختان


کد خبر : ۴۲۱۸۷شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۴۳۶۱۸ بازدید

آیا می دانستید روزانه ٣ میلیون درخت در سراسر جهان قطع می شود؟ و جالب است بدانید كه بخش زیادی از این درختان فقط برای مصارف روزانه انسان و بخصوص تولید كاغذ قطع می گردد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و هتل

آیا می دانستید روزانه ٣ میلیون درخت در سراسر جهان قطع می شود ؟

و جالب است بدانید كه بخش زیادی از این درختان فقط برای مصارف روزانه انسان و بخصوص تولید كاغذ قطع می گردد.

عمده این مصارف كاغذ بصورت پرینت های روزانه ای است كه توسط ما گرفته می شود كه بدون شك منجر به مرگ هزاران درخت مي شود.

سایت خرید بلیط هواپیما hali.ir در فیلم تبلیغاتی خود با تشویق به خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بصورت اینترنتی یكی از ساده ترین راه های پیشگیری از قطع درختان را خرید اینترنتی بلیط هواپیما به منظور جلوگیری از مصرف روزانه هزاران برگ كاغذ و قطع هزاران درخت معرفی می كند .

دیدن این فیلم  كوتاه و زیبا كه توسط سایت هالی تهیه شده است را از دست ندهید:  "مشاهده فیلم"

 

درباره سایت هالی دات آی آر :

وب سایت هالی از اولین سایت های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و بیمه مسافرتی بوده كه از ١٩ سال پیش توسط مهدی عبدلی كارشناس ارشد فناوری اطلاعات ایده اولیه آن شكل گرفت و به بهره برداری رسید و سالها بعد با ظهور وب سرویس های ارائه این خدمات با اقبال عمومی در سراسر ایران و دنیا مواجه شد.

به گزارش ویرلن؛ امروز هزاران مسافر ایرانی در سراسر جهان از هر نقطه ایران یا دنیا به هر نقطه ایران یا دنیا می توانند بلیط هزار شركت هواپیمایی را بصورت كاملا اینترنتی تهیه نمایند و نسبت به رزرو صدها هزار هتل بصورت اینترنتی اقدام نمایند.

هالی به جهت نحوه ارائه خدمات متفاوت و متناسب با استانداردهای جهانی همواره مورد تمجید و استقبال مسافرین زیادی از جمله هنرمندان و صاحبان مشاغل بوده است بگونه ای كه صفحه اینستاگرام هالی دات آی آر بیش از ١٠٠ هزار فالوور دارد.

محمود شهرياری در همايش hali.ir كه با حضور مديران ، مسافرين و  هنرمندان بزرگی همچون بانو كتایون ریاحی (مدیرعامل بنیاد نیكوكاری كمك) ، میترا حجار و قاسم افشار برگزار شد آن را كاملترین و پرقدرت ترین سیستم موجود خواند .

رزرو بلیت هواپیما و پشتیبانی در هالی دات آی آر بصورت كاملا اینترنتی است.

مهم نیست بلیط هواپیما چارتر باشد یا سیستمی شما از طریق سایت و اپلیكیشن hali.ir در سراسر دنیا می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما ، رزرو هتل و بیمه مسافرتی اقدام نمایید و لذت خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و داخلی را تجربه كنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و هتل

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها