کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تا 3 سال دیگر جاده هراز 4 بانده می‌شود


کد خبر : ۴۲۱۱۲چهارشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲:۰۰۱۷۵۲ بازدید

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بهسازی و چهار بانده کردن محور هراز با 520 میلیارد تومان اعتبار تا سه سال ...
تا 3 سال دیگر جاده هراز 4 بانده می‌شودتا 3 سال دیگر جاده هراز 4 بانده می‌شود

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بهسازی و چهار بانده کردن محور هراز با 520 میلیارد تومان اعتبار تا سه سال دیگر پایان می یابد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، خیراله خادمی افزود: از مجموع 101 کیلومتر محور چهار خطه هراز، 45 کیلومتر در دست ساخت قرار دارد که برای تکمیل آن نیازمند 520 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی تکمیل جاده هراز افزود: محور هراز از مهم ترین و پرتردد ترین مسیرهای منتهی به شمال کشور به شمار می رود که تاکنون 55 کیلومتر آن چهار خطه شده است.

وی افزود: این عملیات از سال 89 آغاز شد و در دو سال اخیر 30 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و در مجموع، 55 کیلومتر آن به صورت چهار خطه زیربار ترافیک است.

خادمی درباره این پروژه عظیم که می توان آن را بزرگترین و گران ترین پروژه اقتصادی کشور دانست، گفت : از 101 کیلومتر طول مسیر، 53 کیلومتر آن به تونل، پل و دیوارهای حایل اختصاص دارد و پیشرفت فیزیکی کل این پروژه به بیش از 60 درصد رسیده است.

خادمی افزود: همه کارگاه های این پروژه فعال است اما در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز می توانیم بازدهی کار را تا دو برابر افزایش دهیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها