کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرقت طلا و جواهر از طلافروشان شهرستانی در تهران/ علام و اعضای باندش دستگیر شدند


کد خبر : ۴۱۹۵۲یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۴۱۵۳۵ بازدید

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری اعضای باند ۸ نفره سارقان طلا کیفی خبر داد.

سردار حسین رحیمی گفت: در پی وقوع سرقت‌های به عنف طلا کیفی در سطح شهر تهران و بازار زرگران به شیوه زورگیری و ضرب و جرح مالباختگان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شد افزود:با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سارقان زورگیر، خریداران و فروشندگان طل و مسکوکات را که از شهر‌های مختلف کشور به بازار تهران مراجعه و طلا‌ها و سنگ‌های قیمتی خود را با کیف جابجا می‌کردند را شناسایی و آنان را تعقیب و در یک فرصت مناسب با توسل به زور و بعضا مجروح کردن آن‌ها اقدام به سرقت کیف حاوی طلاجات آن‌ها می‌کردند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: با پایش‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد تعدادی از سارقان حرفه‌ای سابقه دار پس از ر‌هایی از زندان به سرکردگی فردی به نام غلام اقدام به تشکیل باند کرده و علاوه بر سرقت‌های طلا کیفی به صورت گسترده اقدام به سرقت دلار و ارز خارجی هم می‌کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه  ۸ نفر اعضا این باند دستگیر شدند، بیان داشت: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت هستند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها