کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد اسرائیل از مواضع اروپا در قبال ایران


کد خبر : ۴۱۹۳۱یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶:۵۵۳۱۷ بازدید

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اسرائیل روز شنبه در مصاحبه با «شبکه دوم تلویزیون اسرائیل» موضع فعلی اروپا که از حفظ توافق هسته‌ای ...

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اسرائیل روز شنبه در مصاحبه با «شبکه دوم تلویزیون اسرائیل» موضع فعلی اروپا که از حفظ توافق هسته‌ای با ایران حمایت می‌کند را با مواضع اروپا پیش از جنگ جهانی دوم قیاس کرد.

به گزارش فارس، وی در این زمینه گفت: «ایرانی‌ها برنامه‌های موشکی و سلاح‌های تهاجمی خود را گسترش می‌دهند ولی اروپایی‌ها همچنان همانند مواضعشان قبل از جنگ جهانی دوم سرشان را زیر برف کرده‌اند.»

لیبرمن ادامه داد: «وقتی به بحران‌های اروپا نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که این یک مورد اتفاقی نیست و رهبران این قاره ترجیح می‌دهند از واقعیت فرار کنند.»

لیبرمن سخنرانی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را «سخاوتمند و عادلانه» توصیف کرد.

لیبرمن مدعی شد که همه اتفاق‌های سوریه فقط به خاطر حمایت ایران از دولت این کشور است و «کشورهای میانه‌روی خاورمیانه» همه اذعان کرده‌اند که اگر ایران جنگ افزار اتمی داشته باشد، تهدید عینی خواهد بود.

وی گفت: «بدون حکومت ایران، حزب‌الله وجود نخواهد داشت و پس از لغو تحریم‌های بین المللی علیه ایران، حمایت این کشوراز حزب‌الله افزایش خواهد یافت.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها