کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران در اولین روز کاری هفته 519 واحد رشد کرد


کد خبر : ۴۱۹۲۱شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۴۷۹۰۸ بازدید

شاخص بورس بی‌اعتماد به اظهارات ترامپ، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 519 واحد رشد کرد و با ارتفاع 85 هزار واحد بازگشتی دوباره داشت.

شاخص بورس بی‌اعتماد به اظهارات ترامپ، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 519 واحد رشد کرد و با ارتفاع 85 هزار واحد بازگشتی دوباره داشت.

در حالی‌که انتظار می‌رفتدر پی اظهارات پرحاشیه دیشب دونالد جان ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در خصوص خروج از توافق‌نامه برجام، معاملات بازار سرمایه در روزجاری روند منفی به خود بگیرد، معامله‌گران بی‌اعتنا به این موضع به دادوستد در بورس پرداختند و با رشد 519 واحدی شاخص بورس برگشتی دوباره به ارتفاع 85 هزار واحد داشت.

بر اساس این گزارش؛ در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 614 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 110 میلیارد تومان در 38 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 519 واحدی در ارتفاع 85 هزار و 263 واحد قرار گرفت.

بیشترین تاثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای فولاد، فملی و کچاد شد و در مقابل نمادهای معاملاتی جم، شگل و دلر با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 167 واحد، کل (هموزن) 127 واحد، قیمت (هموزن) 96 واحد، آزاد شناور 697 واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 469 و 581 واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش؛ در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 261 میلیون ورقه به ارزش 184 میلیارد تومان در 41 هزار نوبت، آیفکس 4.7 واحد رشد کرد و در ارتفاع 934 واحد قرار گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها