کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگونی عجیب خودروی ماکسیما در سیمون بولیوار + تصاویر


کد خبر : ۴۱۸۰۴چهارشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۳۱۱۵۹۴ بازدید

واژگونی یک دستگاه ماکسیما در بلوار سیمون بولیوار در شمال غرب تهران موجب مصدومیت دختر 18 ساله ای شد.

واژگونی یک دستگاه ماکسیما در بلوار سیمون بولیوار در شمال غرب تهران موجب مصدومیت دختر 18 ساله ای شد.

رهگذران با دیدن واژگون شدن یک دستگاه خودرو سواری در بلوار سیمون بولیوار، سراسیمه موضوع را به سامانه 125 اطلاع دادند که ستادفرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 12 ظهر دیروز آتش نشانان ایستگاه 94 را رهسپار محل حادثه کرد.

به گفته داود کرمی افسر آماده منطقه یک آتش نشانی تهران، یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما با سه سرنشین از مسیر شرق به غرب بلوار در حال حرکت بود که ناگهان به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و بر روی سقف در قسمت پیاده رو واژگون شد.

وی اضافه کرد: به دنبال واژگونی خودرو دو مرد 19 ساله بدون هیچ آسیبی از درون خودرو خارج شدند ولی یک دختر 18 ساله که مجروح شده بود در داخل این وسیله نقلیه محبوس شد. 

داود کرمی تصریح کرد: آتش نشانان به محض حاضر شدن در محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده در صحنه حادثه عملیات ایمن سازی را انجام دادند و سپس فرد محبوس شده را که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود از اتاقک خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

افسر آماده منطقه یک آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: کارشناسان راهور با حضور یافتن در محل حادثه به بررسی علت بروز این سانحه رانندگی پرداختند.

sq2bw375iijd3xff8idn.jpg

nans7wbme3uat65a5ny9.jpg

k03ci6mws5kv6bel9q8.jpg

9lr6xiqjouurbzl00o.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها