کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لامبورگینی قصد ساختن یک خودروی سدان را دارد؟


کد خبر : ۴۱۸۰۲چهارشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰۲۳۷۸ بازدید

سال 2008 بود که لامبورگینی با کانسپتی کاملا متفاوت به نمایشگاه پاریس پاگذاشت؛ چراکه برخلاف سنت این خودروساز ایتالیایی ...
لامبورگینی قصد ساختن یک خودروی سدان را دارد؟لامبورگینی قصد ساختن یک خودروی سدان را دارد؟

خشایار شاهسون- سال 2008 بود که لامبورگینی با کانسپتی کاملا متفاوت به نمایشگاه پاریس پاگذاشت؛ چراکه برخلاف سنت این خودروساز ایتالیایی، این بار شاهد حضور یک سدان ۴ درب بودیم. این خودرو، “لامبورگینی استوکی” (Lamborghini Estoque) نام داشت.

حالا بحث سر همین موضوع است. به نظر می‌رسد که لامبورگینی فکرهای جدیدی در سر دارد. طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، احتمال دارد که لامبورگینی تا سال ۲۰۲۱ تولید یک سدان ۴ درب را از رویا به حقیقت تبدیل کند. این خودرو ممکن است روی پلت‌فرم پانامرا سوار شود و طراحی آن با دیگر مدل‌های لامبورگینی فرق دارد. پلت‌فرم این خودرو از نوع MSB است که پیش از این در پورشه پانامرا و بنتلی کانتیننشال جی‌تی دیده‌ایم.

k3xvkw6np88azwhd69x.jpg

درحال حاضر مطمئن هستیم که برای تولید این خودرو هنوز چراغ سبزی داده نشده و لامبورگینی فعلا روی مسائل مختلف پیش از تولید این سدان ۴ درب تمرکز می‌کند. از آن‌جایی هم که تولید لامبورگینی ۴درب سدان شهری بی‌سابقه بوده، لامبورگینی با سیاست‌های محافظ‌کارانه‌ی شدیدی به این میدان قدم خواهد گذاشت.

این روزها شنیدن اخباری مثل تولید ماشین‌های پاک و شاسی‌بلندهای متنوع از سوی سوپراسپرت‌ها دیگر چیز عجیبی نیست. برای همین است که بننلی، پورشه و رضوانی با شاسی بلندهای جدید حضور پیدا کرده اند. لامبورگینی هم در اقدامی غیرمنتظره با شاسی‌بلند خود یعنی اوروس (Urus) به بازار ماشین‌های SUV پا گذاشت. بنابراین دور از انتظار نیست که خبر قطعی تولید سدان ۴ درب را دیر یا زود از این شرکت ایتالیایی بشنویم و تا چند سال دیگر شاهد عرضه‌ی آن به بازار جهانی باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها