کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش چشم‌گیر قیمت آهن‌آلات ساختمانی در بازار تهران


کد خبر : ۴۱۸۰۱چهارشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۰۹۵۲۴۴ بازدید

قیمت آهن آلات ساختمانی در روز گذشته (سه‌شنبه 96/7/18) افزایش چشم‌گیری داشت. قیمت و تقاضای سنگ آهن نه تنها در چین، بلکه در سایر ...

آهن‌پرایس- قیمت آهن آلات ساختمانی در روز گذشته (سه‌شنبه 96/7/18) افزایش چشم‌گیری داشت. قیمت و تقاضای سنگ آهن نه تنها در چین، بلکه در سایر کشورهای مهم نیز بشدت کاهش داشته است؛ از این رو نمی توانیم افزایش قیمت ها را در بازار آهن ایران، به دلیل افزایش قیمت و نوسانات بازار سنگ آهن بدانیم؛ علاوه بر آن، اخبار و گزارشی نیز مبنی بر افزایش قیمت ها در بازار های جهانی آهن نیز منتشر نشده است.

با توجه به مطالب فوق، می توان تا حدودی اعلام کرد که این افزایش قیمت ها تنها مربوط به بازار آهن و اقتصاد ایران است. لازم به ذکر است که در کنار افزایش قیمت اهن الات، شاهد افزایش قیمت بی رویه نرخ ارز و دلار و سکه نیز هستیم که این موضوع می تواند تاثیر مهمی در میزان نوسانات بازار بگذارد.

قیمت قوطی و پروفیل حدود 60 الی 90 تومان مجددا افزایش یافت که این موضوع بیانگر افزایش قیمت ورق نیز می باشد. قیمت میلگرد آجدار نیز در اکثر سایز حدود 35 الی 75 تومان افزایش قیمت داشت. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان ثابت بود ولی سایر تیرآهن ها در اکثر سایز ها حدود 5 الی 10 هزار تومان افزایش قیمت داشت. لازم به ذکر است که در سایز های بالا نیز شاهد افزایش قیمت تا 15 هزار تومان نیز بودیم.

قیمت نبشی و ناودانی نیز 50 الی 80 تومان افزایش قیمت داشت. افزایش قیمت ها و نوسانات بازار تا جایی پیش رفت که به بسته شدن فروش از سوی تمامی کارخانه ها و عرضه کنندگان منجر شد. پیش از آنکه قیمت ورق سیاه اعلام شود، کارخانه و عرضه کنندگان بزرگ اقدام به بستن فروش کردند؛ به همین جهت، اطلاعات و آمار دقیقی از قیمت ورق های آهنی در بازار موجود نیست.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها