کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش وزیر ارتباطات به خبر تجاوز راننده تاکسی آنلاین به مسافرش


کد خبر : ۴۱۷۵۵سه شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۱۱۵۱۴ بازدید

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در واکنش به خبر تجاوز راننده يكي از سرويس دهندگان تاكسي آنلاين به مسافرش در اینستاگرام خود نوشت:

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در واکنش به خبر تجاوز راننده يكي از سرويس دهندگان تاكسي آنلاين به مسافرش در اینستاگرام خود نوشت:

خبر مربوط به آزار مسافر یکی از سرویس‌دهندگان تاکسی آنلاین تاسف برانگیز است. طبیعتا تا مشخص شدن وضعیت پرونده،  قضاوت درباره جزییات آن صحیح نیست .

 اما نکته مهم این است که کسب وکارهای نوپای این عرصه فرصت مناسبی برای بهبود فضای نامناسب حمل ونقل شهری دارند . استقبال مردم از این خدمات هم نشان دهنده فضای مساعد رشد این کسب وکارهای آنلاین است.

 در این مسیر رشد اما مراقبت شرکتها از اعتماد کاربران و محافظت از اطلاعات شخصی آنان ضروری است. 

مردم به کسب وکارهای نوپا اعتماد دارند و با اطمینان از خدمات آنها استفاده میکنند لذا حفاظت از این سرمایه اعتمادعمومی و لحاظ کردن روال های قانونی برای به خدمت گرفتن افراد مناسب و ایجاد فضای امن برای سفرهای شهری باید به اولویت تبدیل شود.  کسب وکارهای نوپای ایرانی اگر میخواهند به الگویی از خدمات مناسب تبدیل شوند باید ضریب و احتمال خطا را به حداقل برسانند و تجربه اتفاقات نامناسب و اشتباهات سرویسهای مشابه در دیگر کشورها را مد نظر داشته باشند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها