کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تسهیلات ویژه خودروهای سایپا به هم‌وطنان یزدی


کد خبر : ۴۱۷۴۷سه شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰:۵۱۳۲۴۴ بازدید

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه خودرو یزد و به منظور بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان در این استان، شرایط ویژه ای برای فروش ...
تسهیلات ویژه خودروهای سایپا به هم‌وطنان یزدیتسهیلات ویژه خودروهای سایپا به هم‌وطنان یزدی

همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه خودرو یزد و به منظور بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان در این استان، شرایط ویژه ای برای فروش محصولات گروه سایپا درنظر گرفته شده است.

گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین نمایشگاه خودروی یزد به همراه نمایندگی های این استان، حضوری پر رنگ دارد و برهمین اساس و به منظور ارائه بهتر خدمات و محصولات به هموطنان یزدی، تسهیلات ویژه ای صرفا برای ساکنان این استان و در ایام برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

در این نمایشگاه که  با حضور ۱۱ خودروساز و ۷۰ قطعه ساز در فضایی بالغ بر ۷ هزار متر مربع برگزار شده، شرکت سایپا در فضایی به مساحت 630 متر مربع به همراه تمامی نمایندگی های خود در این استان حضوری موثر خواهند داشت.

در این نمایشگاه خودروهای کوییک، سراتو آپشنال، آریو تاکسی، چانگان cs35، برلیانس ۳۲۰ کراس، برلیانس ۲۳۰، ساندرو استپ وی، ساینا اتوماتیک، ریچ، برلیانس ۳۳۰، سیتروئن c4از گروه سایپا حضور دارند.

بر اساس بخشنامه ابلاغی به نمایندگی های این استان در فروش محصولات گروه ایکس 100، مبلغ 400 هزار تومان تخفیف، برای محصولات گروه ایکس 200 مبلغ 800 هزار تومان، محصول سراتو آپشنال، 3 میلیون تومان و برلیانس H220 و H230 نیز یک میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است و این محصولات به صورت فوری تحویل خواهند شد.

همچنین فروش فوری اعتباری خودرو سراتو آپشنال نیز با تسهیلات 40 میلیون تومانی و بازپرداخت 15 ماهه با نرخ تسهیلات صفر درصد به نمایندگی های استان یزد ابلاغ شده است و هموطنان یزدی می توانند در این ایام از این شرایط ویژه استفاده کنند.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی یزد از17 تا 21 مهر سال جاری در نمایشگاه بین المللی شهر یزد برگزار می شود و گروه سایپا از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقمندان در این  نمایشگاه خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها