کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو سواری پراید در بزرگراه شهید لشگری واژگون شد + تصاویر


کد خبر : ۴۱۷۳۰دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸:۵۵۷۴۰ بازدید

واژگون شدن خودرو سواری در بزرگراه شهید لشگری، خوشبختانه به خیر گذشت.

طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای ایستگاه 104 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 10:34 صبح امروز خود را به کیلومتر 6 بزرگراه شهید لشگری(مسیر شرق به غرب) رساندند.

رضا پهلوانی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی به حالت کاملا واژگون در آمده و بر روی جوی آب حاشیه بزرگراه قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: براثر این حادثه خودرو سواری دچار نشتی شدید بنزین شده و خوشبختانه راننده این وسیله نقلیه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی به سلامت از اتاقک خودرو سواری خارج شده بود.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و قطع جریان برق خودرو سواری، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با استفاده از تجهیزات مخصوص نشتی بنزین وسیله نقلیه را رفع کردند.

پهلوانی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

fgcxx2xnodpgt4oz288w.jpg

qif6smpgs99xk3yeuv2.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها