کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اکنون بهترین فرصت برای خرید طلاست


کد خبر : ۴۱۷۱یکشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲:۳۹۷۷۳۵ بازدید

تحلیلگران اقتصادی بارونز اعلام کردند، با بررسی تجربه 20 سال گذشته می توان به این نتیجه رسید که طلا یکی از بهترین عملکردها در زمینه سوددهی برای سرمایه گذاران را داشته و اکنون بهترین فرصت برای خرید این فلز زرد می باشد.

در 20 سال گذشته سرمایه گذاران بازار طلا به طور متوسط هر سال 10.4 درصد سود کرده اند و کل سود و عایدی سرمایه گذاران در بازار طلا در 20 سال گذشته به بیش از 623 درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش میانگین سود سهام بازار بورس وال استریت آمریکا نیز در 20 سال گذشته به 9.2 درصد رسیده و کل سود حاصل در این مدت نیز 484 درصد بوده است. سرمایه گذاری در صندوق های پوشش ریسک و خرید سهام این صندوق ها نیز در 20 سال گذشته کمتر از 246 درصد سود داشته است.

قیمت طلا پس از کاهش 28 درصدی در سال 2013 میلادی از ابتدای امسال تاکنون با رشد نسبی روبرو شده است. البته سرمایه گذاران و کارشناسان اقتصادی همچنان توصیه می کنند که 5 تا 10 درصد سبد سرمایه خود را به طلا اختصاص دهید. 

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی سیاست های انبساطی پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد داشت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها