کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین فرصت ثبت‌نام در طرح ضربتی وام ازدواج


کد خبر : ۴۱۶۵۳یکشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۰۸۷۸۵ بازدید

امروز همزمان با 15 مهرماه مهلت تمدید شده برای طرح ضربتی وام ازدواج به پایان می‌رسد. زوجین تا پایان امروز فرصت دارند در قالب این طرح در ...

امروز همزمان با 15 مهرماه مهلت تمدید شده برای طرح ضربتی وام ازدواج به پایان می‌رسد. زوجین تا پایان امروز فرصت دارند در قالب این طرح در سامانه ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایسنا، از اول مرداد ماه امسال و به مدت دو ماه بانک مرکزی طرح ضربتی وام ازدواج را با ورود ویژه ۱۱ بانک به مرحله اجرا در آورد. هدف بر این بود تا صف ۵۰۰ هزار نفری متقاضیان دریافت وام ازدواج کوتاه و به حداقل برسد، از این رو با تفاهم با بانک‌های ملی، ملت، سپه، مسکن، توسعه تعاون، ‌تجارت، صادرات، رفاه، قرض‌الحسنه مهر ایران، کشاورزی و صندوق قرض‌الحسنه پارسیان طرح ضربتی وام ازدواج از اول مرداد تا پایان شهریور ماه در دستور کار قرار گرفت و بنا شد تا در کنار سایر بانک‌های حاضر در سامانه این ۱۱ بانک بر اساس سهمیه‌بندی تعیین شده تعداد بیشتری تسهیلات و در  فاصله کوتاه‌تر پرداخت کنند.

به هر حال در روزهای پایانی شهریور ماه بانک مرکزی اعلام کرد که به دلایلی از جمله تعلل زوجین برای تکمیل پرونده این طرح تا ۱۵ روز دیگر تمدید شده است. اکنون با فرا رسیدن ۱۵ مهرماه امروز (شنبه) آخرین فرصت مراجعه زوجین برای ثبت‌نام در طرح ضربتی بوده و ظاهرا قرار بر تمدید آن نیست.

در طرح ضربتی وام ازدواج از زمان ثبت نام تا اعطای تسهیلات حداکثر یک ماه زمان لازم بود و بانک‌ها ملزم شده بودند تا شرایط ارائه این وام را تسهیل کنند به گونه‌ای که تعیین هشت گزینه برای ضامن و همچنین الزام برای دریافت تنها یک ضامن معتبر از مهم‌ترین تاکیدات بانک مرکزی به شبکه بانکی بوده است.

در طرح ضربتی وام ازدواج اولویت پرداخت با مناطق محروم و کم درآمد بوده و بعد از آن افرادی قرار می‌گرفتند که در صف وجود داشتند. طبق آخرین آماری که در شهریور ماه منتشر شد تعدادی حدود ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات ۱۰ میلیونی وام ازدواج پرداخت شده بود که خود موجبات کاهش قابل توجه افراد در صف را فراهم آورد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها