کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط آزاد خودرو سواری به دره 30 متری + عکس


کد خبر : ۴۱۵۶۳پنجشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴:۳۰۱۹۵۴ بازدید

سقوط خودرو سواری به دره 30 متری در مجاورت بوستان جنگلی سرخه حصار، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

e8be7jqvkyig52h5zp.jpg

با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 128 به همراه گروه امداد و نجات 11 را ساعت 18:30 روز گذشته به جاده بوستان جنگلی سرخه حصار، بالاتر از شهرک زیتون رهسپار کرد.

یداله مددی رییس ایستگاه 19 آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک نفر سرنشین در حال حرکت در جاده بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به عمق 30 متری دره سقوط کرده بود.

وی با اشاره به اینکه راننده این وسیله نقلیه قبل از رسیدن آتش نشانان از اتاقک خودرو خارج شده بود، ادامه داد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه با بکارگیری تجهیزات مخصوص نجات خود را به خودرو سواری رساندند و پس از انجام ایمن سازی، راننده وسیله نقلیه را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رییس ایستگاه 19 آتش نشانی اضافه کرد: بر اثر این حادثه خودرو سواری بین صخره ها گیر کرده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص و جرثقیل در یک عملیات چهار ساعته این وسیله نقلیه را از میان صخره ها خارج کرده و به سطح جاده انتقال دادند.

مددی خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان راهور اعلام می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها