کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت میلگرد و تیرآهن در بازار


کد خبر : ۴۱۴۶۴سه شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۴۶۴۴۹۵ بازدید

آمارها و نمودارهایی که در روز گذشته از روند قیمت ها در بازار آهن منتشر شده اند، بیانگر روندی رو به بالا و افزایشی می باشد؛ البته لازم به ذکر است که ...

آهن‌پرایس- آمارها و نمودارهایی که در روز گذشته از روند قیمت ها در بازار آهن منتشر شده اند، بیانگر روندی رو به بالا و افزایشی می باشد؛ البته لازم به ذکر است که شاهد ثبات قیمتی در بعضی از سایزها نیز بودیم. به عنوان مثال، قیمت پروفیل ها در روز گذشته ثابت بود و تنها کارخانه هیربد افزایش قیمت داشت.

همچنین بیشتر کارخانه های تولیدکننده میلگرد، قیمت های خود را ثابت اعلام کردند ولی تعدادی از کارخانه ها از قبیل ذوب آهن اصفهان - جهان فولاد غرب و قزوین افزایش قیمت داشتند. در ارتباط با قیمت تیرآهن نیز می توان اعلام کرد که قیمت تیرآهن‌های روز گذشته رو به بالا بود. تیرآهن ذوبی قیمت ثابت داشت اما سایر تیرآهن های متفرقه، افزایش قیمت 5 الی 10 هزارتومانی را داشتند.

در خصوص روند قیمت های نبشی یک نکته جالب وجود دارد؛ و آن ها افزایش قیمت نبشی ها بعد از چندین هفته می باشد. بالاخره نبشی ها نیز از آن حالت ثبات قیمتی خارج شدند و روز گذشته اکثر کارخانه های تولید کننده نبشی و عرضه کنندگان بزرگ نبشی، قیمت های خود را با افزایش 20 الی 90 تومانی اعلام کردند. گفتنی است که قیمت نبشی اسپیرال ثابت بود ولی قیمت نبشی های نستا و آریان فولاد 40 تومان افزایش داشت؛ البته لازم به ذکر است که نبشی آریان فولاد در سایز های بالاتر حدود 20 تومان افزایش قیمت داشت. همچنین کارخانه ظهوریان نیز قیمت نبشی های خود را تا 90 تومان بالا برد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها