کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان و کارگران در سال 97


کد خبر : ۴۱۴۵۹سه شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۱۲۶۰۴۹ بازدید

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی نرخ تورم در سال آینده زیر 9 درصد است، اما افزایش حقوق کارکنان دولت، شرکت‌ها و بخش ...

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی نرخ تورم در سال آینده زیر 9 درصد است، اما افزایش حقوق کارکنان دولت، شرکت‌ها و بخش کارگری 10 درصد خواهد بود.

محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود در جمع خبرنگاران افزود: ما حقوق کارکنان را همیشه بیش از نرخ تورم افزایش می دهیم و امسال هم نرخ تورم 7.8 درصد بود و 10 درصد حقوق کارکنان دولت را افزایش دادیم، این روند در سال آینده با پیش بینی نرخ تورم 9 درصدی ، برای کارکنان دولت افزایش 10 درصدی حقوق را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: 5 درصد از این افزایش حقوق را ما به بودجه اضافه می کنیم و 5 درصد بقیه از طریق بهره وری خود دستگاه مربوطه و توسط خود دستگاه پرداخت می شود.

نوبخت با اشاره به اینکه بودجه ریزی سال اینده به روش عملیاتی است ،گفت: در بودجه ریزی عملیاتی هر میزان دستگاه ها بهره وری بیشتری داشته باشند به نفع خودشان است.

نوبخت افزود: برای بازنشسته ها غیر از این افزایش 10 درصدی حقوق ، مبلغی را هم در راستای یکسان سازی افراد بازنشسته اختصاص خواهیم داد.

نوبخت گفت : برای اینکه بودجه ریزی عملیاتی داشته باشیم باید در سایر بخش ها صرفه جویی کنیم و از شما می خواهیم که کمک کنید تا نظام بودجه ریزی اصلاح شود.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نکته مهم در بخشنامه بودجه ، هزینه های جاری است ،?گفت : تا جایی که امکان دارد باید صرفه جویی کنیم و با صرفه جویی به اعتبارات عمرانی بیفزاییم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها