کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت آیفون 8 در بازار ایران امروز دوشنبه


کد خبر : ۴۱۴۲۶دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۴۳۱۲۷۶۸ بازدید

با فروکش کردن تب ورود اولیه آیفون 8 به بازار ایران، این روزها شاهد کاهش قیمت این محصول جدید کمپانی اپل هستیم.
کاهش قیمت آیفون 8 در بازار ایران امروز دوشنبهکاهش قیمت آیفون 8 در بازار ایران امروز دوشنبه

با فروکش کردن تب ورود اولیه آیفون 8 به بازار ایران، این روزها شاهد کاهش قیمت این محصول جدید کمپانی اپل هستیم. امروز دوشنبه 10 مهرماه 96، گوشی جدید آیفون 8 در مدل 64 گیگ با قیمتی حدود 3.550.000 تومان و در مدل 256 گیگ حدود 4.220.000 تومان توسط عرضه کنندگان در تهران به فروش می‌رسید که نسبت به عرضه اولیه در بازار حدود 1 میلیون تومان کاهش قیمت مشاهده میشود.

اپل آیفون 8 بدنه‌ای شیشه‌ای با یک شاسی آلومینیومی دارد. اپل در آیفون‌های جدید از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش 4.7 اینچی این گوشی به قابلیت True Tone مجهز شده است که می‌تواند تراز سفیدی را به صورت خودکار با نور محیط تطبیق می‌دهد. اپل در آیفون 8 از پردازنده‌ی جدید و فوق‌العاده قدرتمند A11 Bionic استفاده کرده است. این پردازنده همان پردازنده‌ای است که در آیفون X هم استفاده خواهد شد.

بلندگوهای استریوی آیفون 8 نسبت به نسل قبل 25 درصد صدای بلندتری تولید می‌کنند. آیفون 8 همچنان به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال مجهز است. ولی اپل در این دوربین از سنسور بزرگ‌تری استفاده کرده تا بتواند نور بیشتری را جذب کند. آیفون‌های جدید به لطف پردازنده‌ی بسیار قوی می‌توانند ویدیوهای 4K را با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط کند. کاری که حتی بسیاری از دوربین‌های DSLR گران‌قیمت هم از پس آن برنمی‌آیند.

دوربین سلفی هم همچنان از سنسور 7 مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. بر خلاف آیفون X، در این مدل همچنان شاهد حضور دکمه غیرفیزیکی هوم و حسگر اثر انگشت تاچ‌آیدی هم هستیم. آیفون 8 همانند آیفون 7 گواهینامه‌ی IP67 دارد و در مقابل آب و گردوغبار مقاوم است. همچنین طبعتا اپل نظرش را در مورد حذف جک هدفون تغییر نداده و به جای آن همراه با آیفون جدید هم یک هدست EarPods لایتنینگ و یک مبدل لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری عرضه می‌کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها