کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

2 مشکل اساسی در گلکسی نوت 8


کد خبر : ۴۱۴۲۵دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۲۶۴۹۲۴ بازدید

گوشی گلکسی نوت 8 این روزها از برترین گوشی های هوشمند بازار است که دو مشکل اساسی دارد: یکی قیمت بالا و دیگری باتری که به سرعت ...
2 مشکل اساسی در گلکسی نوت 82 مشکل اساسی در گلکسی نوت 8

گوشی گلکسی نوت 8 این روزها از برترین گوشی های هوشمند بازار است که دو مشکل اساسی دارد: یکی قیمت بالا و دیگری باتری که به سرعت شارژش را از دست می دهد.

گلکسی نوت 8 دارای یک باتری 3300 میلی آمپری است که با توجه به امکانات گسترده چندرسانه ای این گوشی حتی برای یک روز استفاده هم کافی نیست.

شرکت زرو لمون برای حل این مشکل یک قاب اختصاصی برای گوشی یادشده عرضه کرده که اسلیم پاور نام دارد و مجهز به باتری 5500 میلی آمپری است. بنابراین با استفاده از قاب یادشده عملا 115 درصد به عمر باتری گوشی یادشده اضافه می شود.

این امر بدان معناست که با استفاده از قاب یا کیس یادشده می توان از این گوشی برای 75 ساعت پخش موسیقی و 24 ساعت مشاهده مداوم ویدئو استفاده کرد. این ارقام در صورت استفاده از قاب خود گوشی به ترتیب تنها 47 و 16 ساعت هستند.

چراغ ال ای دی طراحی شده برای این قاب مدت زمان باقیمانده از باتری را به کاربر نشان می دهد تا در زمان نزدیک شدن به اتمام باتری کاربر آن را به برق متصل کند. البته قاب یادشده باعث افزایش قابل توجه ضخامت این گوشی از 8.6 میلیمتر به 19.05 میلیمتر می شود. قیمت این قاب ضدضربه که به زودی روانه بازار می شود 80 دلار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها