کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوزوکی ویتارا شماره‌گذاری نمی‌شود


کد خبر : ۴۱۴۱۳دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۳۶۱۱۴۰۶ بازدید

20 روزی است که شماره گذاری گراندویتارا متوقف شده و نمایندگی های ایران خودرو هم پاسخی به خریداران این خودرو نمی دهند و همین امر مردم ...
سوزوکی ویتارا شماره‌گذاری نمی‌شودسوزوکی ویتارا شماره‌گذاری نمی‌شود

20 روزی است که شماره گذاری گراندویتارا متوقف شده و نمایندگی های ایران خودرو هم پاسخی به خریداران این خودرو نمی دهند و همین امر مردم را سرگردان و بلاتکلیف کرده است.

این روزها دردسرهای مردم در خرید خودرو به محصولات خارجی هم سرایت کرده  به نحوی که خریداران با وجود پرداخت پول در تحویل خودروهای خود با مشکل مواجه هستند. به عنوان نمونه حدود 20 روزی است که شماره گذاری گراند ویتارا  انجام نمی‌شود و همین امر خریدارن را در تحویل خودروهای خود سرگردان و بلاتکلیف کرده است.

گفته می‌شود مصرف بالای بنزین این خودرو و عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی از جمله عوامل مهم عدم شماره گذاری گراندویتارا است. در این شرایط نمایندگی‌های ایران خودرو هم پاسخی برای عدم تحویل این خودروها به متقاضیان نداشته و امروز و فردا می‌کنند. جالب اینکه اخیراً ایران خودرو علی‌رغم شماره گذاری نشدن گراندویتارا در اطلاعیه ای پیش فروش این محصول را آغاز کرده است.

یکی از کاربران نیز در گزارشی ارسالی می‌نویسد: خودرو هایما S7 نیز بالای 25 روز است شماره گذاری نمی‌شود و مشتریانی که نیمه دوم شهریورماه خودرو را از نمایندگی ها تحویل گرفتهاند هنوز خودرو آنها پلاک نشده که اینجانب نیز از 16 شهریور تاکنون خودرو را تحویل گرفته‌ام که تا امروز هم مشکل حل نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها