کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات کامل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال 96


کد خبر : ۴۱۳۳۹جمعه، ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸:۰۵۶۹۶ بازدید

تا ابتدای مهرماه سال جاری و در قالب طرح رونق تولید 26.418 بنگاه تولیدی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 7624 واحد به بانک‌ها معرفی شده و ...
جزئیات کامل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال 96جزئیات کامل پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال 96

تا ابتدای مهرماه سال جاری و در قالب طرح رونق تولید 26.418 بنگاه تولیدی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 7624 واحد به بانک‌ها معرفی شده و اعتباری معادل 5900 میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته‌اند. علاوه بر این به ۱۳۱۶ واحد تولیدی مبلغی معادل یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا، در سال گذشته طرح رونق تولید اقتصادی با پرداخت تسهیلاتی معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان به ۱۷ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری نیز این طرح به عنوان مکمل طرح قبلی در جهت پرداخت تسهیلات به ۳۰ هزار واحد تولیدی مدنظر قرار گرفته است.

در طرحی که قرار است تحت عنوان رونق تولید اقتصادی در سال جاری مدنظر قرار گیرد ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت به ۱۰ هزار واحد صنعتی در راستای بهبود وضعیت فعلی و نیز ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۵۰۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ به منظور نوسازی و بهسازی تعریف شده است.

بر اساس جدولی که در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته تاکنون ۲۶ هزار و ۴۱۸ بنگاه تولیدی کوچک و متوسط جهت در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال تا مهرماه سال جاری ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد ۷ هزار ۶۳۴ واحد به بانک معرفی شده و مبلغی حدود ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌ است. علاوه بر این ۱۳۱۶ واحد تولیدی مبلغی حدود یک هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان  دریافت کرده‌اند.

در ذیل جدول مربوط به گزارش تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح رونق تولید از ابتدای سال تا مهرماه آورده شده است.

kxdxjvj8v9bwpp98hce.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها