کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستگیری قاتل زن جوان در کمتر از یک ساعت در سراوان


کد خبر : ۴۱۳۳۱پنجشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۴۹۱۴۴۴ بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در عملیات ضربتی کارگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در عملیات ضربتی کارگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ "رضا زینلی "در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر قتل خانمی 15 ساله در یکی از محله‌های شهرستان سراوان، شناسایی و دستگیری‌متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه جنایت دریافتند مقتول به دست همسرش که یک مرد 34 ساله از اتباع بیگانه بوده است به دلیل اختلافات خانوادگی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و به علت شدت ضربات جان خود را از دست داده و قاتل پس از ارتکاب جرم از صحنه متواری شده است. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در کمتر از یک ساعت وی را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم این جنایت هولناک پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها