کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حاشیه‌های امروز ثبت نام پژو 207 اتوماتیک چه بود؟


کد خبر : ۴۱۲۹۳چهارشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۴۱۷۴۴۸ بازدید

در حالی مردم در ثبت‌نام پژو 207 اتوماتیک با مشکل مواجه شدند که قیمت امروز صبح این خودرو در بازار به 53 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
حاشیه‌های امروز ثبت نام پژو 207 اتوماتیک چه بود؟حاشیه‌های امروز ثبت نام پژو 207 اتوماتیک چه بود؟

در حالی مردم در ثبت‌نام پژو 207 اتوماتیک با مشکل مواجه شدند که قیمت امروز صبح این خودرو در بازار به 53 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

مرحله چهارم فروش پژو207 اتوماتیک در حالی صبح امروز آغاز شده که کمتر کسی امکان ثبت در سایت فروش ایران خودرو را پیدا کرده و اکثر مردم با اخطارهای سایت روبه‌رو شده‌اند. جالب اینکه از ساعت 11:31 سایت فروش بسته شده و دیگر کسی امکان ثبت‌نام ندارد.

سناریوی ثبت‌نام خودروهای پرطرفدار مثل همیشه با مشکلات فراوانی همراه بود؛ به این شکل که ساعت 11 ثبت نام شروع اما مشتریان برای ورود به سایت با انواع پیغام های خطا روبرو شدند. چند دقیقه بعد سایت برای 15 دقیقه کاملا از دسترس خارج شد. بعد از رفع مشکل سایت، مشتریان توانستند به مرحله دوم راه پیدا کنند. اما ظرفیت اکثر رنگ های خودرو مذکور تکمیل شده بود؛ به چه صورت برخی افراد موفق شدند در سایتی که از دسترس خارج است ثبت نام کنند جای بحث دارد؟!

z0p9bhoobe02ernj9t45.jpg

به منظور تست از بین رنگ‌های باقی مانده یکی را انتخاب کرده و به مرحله بعدی رفتیم. حال نوبت انتخاب نمایندگی است. تنها چند نمایندگی آن هم در شهرهای اطراف تهران باقی مانده است. یکی از آنها را انتخاب کرده و به مرحله پرداخت می رویم ولی به هیچ عنوان وارد مرحله پرداخت بانکی نمی شویم. حدود 30 مرتبه این کار تکرار شد و بالاخره وارد وب‌سایت بانک مربوطه شدیم.

بیشتر از 10 بار مراحل بالا را تکرار می کنیم تا نهایتا به عبارت " واریز با موفقیت انجام شد " و از سایت بانک به سایت ایران خودرو بر می‌گردیم. اما کد پیگیری و ردیف قرارداد برای ما پیامک نمی شود، 10 دقیقه بعد پول واریز شده به حساب بر می گردد. مجددا این مراحل را طی می کنیم اما این بار نه تنها از کد پیگیری خبری نبود بلکه پول هم به حساب برنگشت. پس از تماس با سامانه ارتباط با مشتریان ایران خودرو، اپراتور اعلام کرد که ثبت نامی انجام نشده و وجه مورد نظر تا 72 ساعت دیگر به حساب برمی گردد.!

مشکلات مردم در ثبت‌نام این خودرو در حالی به وجود آمده که قیمت پژو207 اتوماتیک امروز صبح در بازار به 53 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. بنا بر اذعان فعالان بازار خودرو اختلاف قیمت بیش از 6 میلیون تومانی این خودرو که بسیار زیاد است، بازار دلالی را رونق داده و همین امر باعث شده تا حاشیه بازار این محصول زیاد شود.

البته فروشندگان خودرو معتقدند فروش پژو207.آی اتوماتیک در مراحل قبلی بسیار محدود بود و در مرحله چهارم هم مردم عادی نتوانستند به‌راحتی این خودرو را خریداری کنند.

در حال حاضر ایران خودرو پژو207 اتوماتیک را 47 میلیون و 124 هزار تومان قیمت گذاری کرده اما رونق بازار این محصول و کمبود عرضه، قیمت آن را به بیش از 53 میلیون تومان رسانده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها