کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کف درآمد حذف یارانه هنوز اعلام نشده است


کد خبر : ۴۱۲۵جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷:۳۶۳۷۹۴ بازدید

درحالی که از بیستم فروردین طبق اعلام دولت، ثبت نام از متقاضیان برای دریافت یارانه نقدی در سال 93 آغاز خواهد شد هنوز کف درآمدی مورد نظر دولت برای پرداخت یارانه نقدی اعلام نشده است.

در ماه‌های پایانی سال 92 دولت یازدهم با همفکری مجلس در زمان تصویب بودجه 93 تصمیم گرفت که در سال جاری شیوه پرداخت یارانه‌ نقدی و گروه‌های هدف در این طرح را مورد بازنگری قرار دهد.

برهمین اساس طبق مصوبه مجلس بنا شد دولت برای پرداخت یارانه به متقاضیان کف درآمدی تعیین کند و براساس این کف درآمدی به افرادی که مشمول درآمد مورد نظر می شوند یارانه پرداخت کند.

در این ایام البته گمانه زنی های مختلفی از کف درآمدی مورد نظر دولت برای پرداخت یارانه نقدی مطرح شد که مهمترین آن کف درآمدی 1.8 تا 2.2 میلیون تومانی در ماه برای هر خانوار می باشد. البته تا به امروز هیچ یک از دولتمردان درباره رقم کف درآمدی تعیین شده در دولت اظهار نظری نکرده‌اند.

این درحالی است که طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها بناست از بیستم تا آخر فروردین ماه ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی بر اساس عدد سمت راست شماره ملی افراد آغاز شود. ولی با وجود اینکه 5 روز تا آغاز ثبت نام باقی مانده هنوز دولت رقم کف درآمدی برای پرداخت یارانه نقدی را اعلام نکرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها