کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ سرویس تاییدیه تحصیلی در دفاتر پیش‌خوان سراسر کشور


کد خبر : ۴۱۱۷۲دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲:۵۲۸۶۹۶ بازدید

رئیس کانون صنفی دفاتر پیشخوان دولت گفت: طبق ابلاغ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نرخ سرویس تاییدیه تحصیلی ...

رئیس کانون صنفی دفاتر پیشخوان دولت گفت: طبق ابلاغ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نرخ سرویس تاییدیه تحصیلی به همراه ارسال سفارشی و ارزش افزوده در سراسر کشور 17 هزار تومان خواهد بود.

علی فلاح حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس از یکسان شدن نرخ سرویس تاییدیه تحصیلی در سراسر کشور خبر داد و گفت: براساس آخرین ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نرخ سرویس تاییدیه تحصیلی به همراه ارسال از طریق  پست سفارشی و با احتساب ارزش افزوده  170000 ریال خواهد بود.

رئیس کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور توضیح داد: سرویس تاییدیه تحصیلی شامل استعلام تحصیلی است که باید برای دانشگاه پست شود و در گذشته نوع پست انتخابی (برای ارسال به دانشگاه) باعث تفاوت قیمت تمام شده این سرویس برای برخی مشتریان می شد.

وی ادامه داد: براساس آخرین ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تایید شرکت پست، تفاوت نوع پست رفع شده و بر این اساس، حداکثر تعرفه پست سفارشی برای سراسر کشور به علاوه ارزش افزوده  37253 ریال خواهد بود و شرکت پست متعهد به رعایت نرخ مذکور برای تاییدیه تحصیلی شده است.

فلاح حقیقی خاطر نشان کرد: دفاتر پیشخوان دولت در برخی دانشگاه‌ها نیز داشبورد الکترونیکی دارد که استعلام تاییدیه تحصیلی به صورت الکترونیکی به دانشگاه ارسال می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها