کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ سه تبلت از سری Galaxy Tab 4 را معرفی کرد


کد خبر : ۴۱۰۹پنجشنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳:۰۹۵۹۵۱ بازدید

بعد از انتشار شایعات و اطلاعات پیرامون تبلت های جدید سامسونگ به نظر می رسد که بعد از مدت ها آنها به طور رسمی معرفی شدند.خط تولید تبلت Galaxy Tab 4 در سه اندازه صفحه نمایش معرفی شده اند ...

بعد از انتشار شایعات و اطلاعات پیرامون تبلت های جدید سامسونگ به نظر می رسد که بعد از مدت ها آنها به طور رسمی معرفی شدند.خط تولید تبلت Galaxy Tab 4 در سه اندازه صفحه نمایش معرفی شده اند و در سه ماه دوم سال 2014 عرضه خواهند شد.

این تبلت ها شامل Galaxy Tab 4 7.0 ، Galaxy Tab 4 8.0 و Galaxy Tab 4 10.1 می باشند.

سامسونگ تبلت‌های میان رده خود را در سری گلکسی تب قرار می‌دهد و محصولات رده بالای این شرکت در سری‌های گلکسی نوت، گلکسی نوت پرو و گلکسی تب پرو، راهی بازارهای جهانی می‌گردند.

هر سه تبلت جدید سامسونگ در سری گلکسی تب 4 به سیستم‌عامل اندروید 4.4 کیت‌کت، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه رم ۱.۵ گیگابایت مجهز شده‌اند. رزولوشن صفحه نمایش هر سه نیز 1280 در 800 پیکسل است و همگی از یک دوربین ضعیف 3 مگاپیکسلی در پشت و 1.3 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برند.

حافظه داخلی تبلت‌های جدید سری گلکسی تب 4 برابر 16 گیگابایت است، اما کاربر می‌تواند از طریق اتصال کارت حافظه میکروSD این ظرفیت را افزایش دهد.نسخه 10.1 اینچی از سری گلکسی تب ۴ به باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه 8 اینچی به باتری 4.450 میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. سامسونگ هنوز ظرفیت دقیق باتری نسخه ۷ اینچی را اعلام نکرده است، اما احتمال می‌رود نسخه ۷ اینچی نیز از همان باتری 4.450 میلی آمپر ساعتی استفاده کند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری تبلت‌های جدید گلکسی تب 4 سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از شبکه وای-فای، 3G و نسخه‌های سازگار با LTE اشاره کرد. سامسونگ قابلیت‌های نرم‌افزاری خاص خود مانند Multi Window, Group Play, WatchOn و Samsung Link را بر روی تبلت‌های سری گلکسی تب 4 نصب کرده است.

این تبلت‌ها از بدنه پلاستیکی و طراحی قدیمی و مشابه  سری‌های قبلی گلکسی تب بهره می‌برند.

تبلت‌های گلکسی تب 4 از سه ماهه دوم سال جاری میلادی و در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار می‌شوند. هنوز قیمت این تبلت‌ها مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به سری Pro و Note این شرکت داشته باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها