کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت سنگ آهن در بازار


کد خبر : ۴۱۰۱۵پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۳۱۲۵۴ بازدید

قیمت سنگ آهن وارداتی چین در دو روز قبل (سه‌شنبه 96/06/28) بعد از مدت ها افزایش قیمت داشت. شرایط بازار سنگ آهن چین بیانگر آن بود که ...
کاهش قیمت سنگ آهن در بازارکاهش قیمت سنگ آهن در بازار

آهن‌پرایس- قیمت سنگ آهن وارداتی چین در دو روز قبل (سه شنبه 96/06/28) بعد از مدت ها افزایش قیمت داشت. شرایط بازار سنگ آهن چین بیانگر آن بود که خریداران دوباره اقدام به خرید کردند و بازار یک تحرکی نسبی را به خود گرفته است. فعالان بازار عمده دلیل بازگشت خریداران را، افزایش قیمت ها می دانستند که بهای سنگ آهن با قیمت  72 دلار در هر تن سی اف آر (در بورس سنگاپور) به ثبت رسیده بود. اما اخبار رسیده از جدید ترین وضعیت قیمت سنگ آهن در چین، حاکی از کاهش مجدد قیمت هاست. در روز گذشته قیمت سنگ آهن چین حدود 25 دلار دچار افت قیمت شد و با قیمت 66 دلار در هر تن سی اف آر به معامله رسید. لازم به ذکر است که کارشناسان بازار دلیل افت قیمت اخیر را افت قیمت فولاد می داند که در ادامه ی آن میزان تقاضای سنگ آهن چین کاهش یافت. 

لازم به ذکر است که در کشور چین از یکم تا ششم ماه اکتبر تعطیلات رسمی می باشد و به همین جهت کارخانه ها اقدام به تکمیل موجودی کرده اند و طبق آمار های منتشر شده، آنها تا پایان تعطیلات نیز موجودی لازم را دارند.

در حال شرایطی در بازار های چین وجود دارد که وضعیت آینده ی بازار را در هاله از ابهام قرار داده است و نمی توان شکل درست و قابل حدسی را از روز های آتی بازار ترسیم کرد؛ به همین جهت بازار های چین بسیار با احتیاط عمل می کنند. از سویی دیگر دولت چین با اعلام یکسری از سیاست های زیست محیطی اقدام به کاهش تولید کرد که در حال حاضر مشخص نیست این سیاست ها تا چه میزان تاثیر گذار هستند و تولیدات فولاد چین تا چه میزان کاهش می یابند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها