کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز سه‌شنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۴۰۹۱۱سه شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۳۲۶۲۶ بازدید

در حالی که سرمایه‌گذاران بین‌المللی منتظر اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند قیمت طلا با کاهش نسبی روبرو شده است.

قیمت جهانی طلا که روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود در یک ماه اخیر رسیده بود، امروز سه شنبه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا باز هم با کاهش قیمت همراه شده است. بر اساس این گزارش تمرکز اصلی سرمایه گذاران بین المللی در شرایط کنونی بر روی نشست فدرال رزرو آمریکا و نوسانات ارزش دلار خواهد بود.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد کاهش  به بیش از 1307 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته به پایین ترین سطح خود در یک ماه اخیر رسیده بود و به کمتر از 1304 دلار کاهش یافت.

این گزارش افزود، شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی با کاهش 0.1 درصدی روبرو شده و به 91.92 واحد رسیده است. ارزش دلار در برابر ین ژاپن نیز 0.1 درصد کاهش داشته است، ارزش دلار در برابر ین روز گذشته به بالاترین سطح خود از 27 جولای رسیده بود.

شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز امروز سه شنبه تحت تاثیر افزایش شاخص سهام وال استریت آمریکا قرار گرفته و با افزایش روبرو شده است.

قرار است فدرال رزرو آمریکا فردا چهارشنبه تازه ترین سیاست های پولی خود را اعلام کند. به نظر می رسد فدرال رزرو در این نشست نرخ بهره را بدون تغییر حفظ خواهد کرد و برنامه خود را برای کاهش تراز مالی 4.5 تریلیون دلاری اعلام می کند.

فدرال رزرو آمریکا پس از بحران مالی 2007 تا 2009 میلادی، میلیاردها دلار نقدینگی به اقتصاد تزریق کرده تا از رشد و رونق حمایت کند.

مارک کارنی رئیس بانک مرکزی انگلیس نیز روز دوشنبه تاکید کرد که برگزیت موجب کاهش رشد اقتصادی و افزایش تورم در کوتاه مدت خواهد شد.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که نرخ تورم منطقه یورو در ماه اوت به بالاترین سطح در چهار ماه اخیر رسیده است.

به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو طی ساعات آینده می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی داشته باشد.

وزارت دفاع کره جنوبی دوشنبه اعلام کرد: ارتش آمریکا 2 فروند بمب افکن راهبردی بی یک بی به همراه جنگنده های اف 35 را در مانور مشترک هوایی با کره جنوبی بر فراز شبه جزیره کره به پرواز دراورده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها