کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خداحافظی افشاگر اصلی ماجرای املاک نجومی با وزارت راه وشهرسازی


کد خبر : ۴۰۸۷۱دوشنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۲۵۷۶۷ بازدید

روز شنبه 25 شهریورماه یکی از افرادی که گفته می‌شود در رسانه‌ای شدن پرونده املاک نجومی نقش داشته از معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه ...

روز شنبه 25 شهریورماه یکی از افرادی که گفته می‌شود در رسانه‌ای شدن پرونده املاک نجومی نقش داشته از معاونت معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی خداحافظی کرد.

نام پیروز حناچی طی ماه‌های اخیر با افشاگری در بحث املاک نجومی شهرداری تهران گره خورده بود. گفته می‌شود او یکی از افرادی بوده که اسناد مربوط به املاک نجومی را در اختیار سایت منتشرکننده گذاشته است. حناچی که به عنوان یک شخصیت دانشگاهی و متخصص حوزه شهرسازی و معماری جزو چهره‌های شناخته شده این عرصه حداقل طی دو دهه اخیر محسوب می‌شود، روز شنبه رسما از معاونت معماری و شهرسازی کنار گذاشته شد و جای خود را به محمدسعید ایزدی مدیرعامل سابق عمران و بهسازی داد. حناچی در این مراسم به عنوان مشاور وزیر معرفی شد.

روی کار آمدن محمدسعید ایزدی به جای پیروز حناچی در شرایطی رقم خورد که افراد همسو با سیاست‌های دولت تدبیر و امید، شورای شهر پنجم و شهرداری را در دست گرفته‌اند. بر همین اساس به نظر می‌رسد ایزدی راه آسان‌تری در تعامل با مدیریت شهری خواهد داشت؛ راهی که جاده‌صاف کن آن هزینه‌های معنوی زیادی را پرداخت کرده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها