کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بروز حادثه مرگبار رانندگی برای خودرو پراید در جاده خاوران + تصویر


کد خبر : ۴۰۸۱۹یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۳۵۱۲۷۱ بازدید

این حادثه ساعت 10:33 صبح امروز رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان ...

2chzl9r3d7jjphij7if1.jpg

این حادثه ساعت 10:33 صبح دیروز رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 66 به همراه گروه امداد و نجات 15 را به مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به دوربرگردان توتك روانه كرد.

رسول سعادتی رییس ایستگاه 66 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یك دستگاه خودرو سواری پراید با شش نفر سرنشین در حال حرکت در جاده بود که به علت نامعلومی كه از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با جدول كنار جاده برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

رییس ایستگاه 66 آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان سرنشینان این وسیله نقلیه(سه نفر مرد، دو نفر خانم و یک نفر پسر بچه) را از داخل خودرو خارج کرده و هر شش نفر را برای معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ یکی از سرنشینان (یک مرد 20 ساله) از سوی کادر پزشکی اورژانس تایید شد.

سعادتی خاطرنشان کرد: پنج نفر دیگر از سرنشینان خودرو سواری که به شدت دچار مصدومیت شدند به وسیله خودرو اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ نیروهای آتش نشانی در پایان پس از ایمن سازی کامل، خودرو سواری را به حاشیه امن جاده منتقل کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها