کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک‌ها 5 ماهه چقدر وام پرداخت کردند؟


کد خبر : ۴۰۷۸۶شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۵۶۷۶۴ بازدید

تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی پنج ماهه نخست سال 1396 به بخش‌های اقتصادی مبلغ 2082.4 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال ...

تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی پنج ماهه نخست سال 1396 به بخش‌های اقتصادی مبلغ 2082.4 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۳۰۸.۸ هزار میلیارد ریال معادل ۱۷.۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایران‌جیب و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جدول 1 بیانگر هدف از دریافت تسهیلات پرداختی در بخش‌های اقتصادی طی پنج ماهه سال 1396 است. سهم تسهیلات پرداختی در قالب سرمایه در گردش در تمام بخش‌های اقتصادی طی پنج ماهه سال جاری مبلغ 1334.6 هزار میلیارد ریال (معادل 64.1 درصد کل تسهیلات پرداختی) است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 134.7 هزار میلیارد ریال معادل 11.2 درصد افزایش داشته است.
سهم تسهیلات پرداختی بابت تأمین سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن نیز در پنج ماهه سال جاری معادل 537.5 هزار میلیارد ریال بوده است که حاکی از تخصیص 40.3 درصد از منابع تخصیص یافته به سرمایه درگردش تمام بخش‌های اقتصادی (مبلغ 1334.6 هزار میلیارد ریال) است.
 
همچنین از 627.7 هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداختی در بخش صنعت و معدن معادل 85.6 درصد آن (مبلغ 537.5 هزار میلیارد ریال) در تأمین سرمایه در گردش پرداخت شده که بیانگر توجه و اولویت‌دهی به تأمین منابع برای این بخش توسط بانک‌ها در سال جاری است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها