کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقوط مرگبار یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره جاجرود با 11 کشته + تصویر


کد خبر : ۴۰۶۴۹سه شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹:۱۱۱۹۵۸ بازدید

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط مرگبار یکدستگاه اتوبوس بین شهری در دره جاجرود خبر داد و گفت در این حادثه 11 نفر کشته و ...

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از سقوط مرگبار یکدستگاه اتوبوس بین شهری در دره جاجرود خبر داد و گفت در این حادثه 11 نفر کشته و 28 نفر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند 

حسن عباسی روز سه شنبه افزود : ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد، حادثه سقوط یک دستگاه اتوببوس در دره جاجرود به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و با توجه به حجم زیاد مصدومان، 14 دستگاه آمبولانس به همراه دو دستگاه اتوبوس آمبولاس و سه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد : متاسفانه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود، به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر اصلی خود منحرف و با حدود 40 مسافر به دره جاجرود سقوط کرد. 

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطر نشان کرد : عوامل اورژانس، عملیات امداد و نجات از مصدومان را از همان لحظات اولیه آغاز کردند و پس  از انجام اقدامات اولیه درمانی، 28 مصدوم این حادثه به بیمارستان های مختلف شهر تهران منتقل شدند.

وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهرو قرار دارد، گفت : این عملیات ساعت 6 صبح امروز خاتمه یافت.

in3qz3m17uo9rf7tbjq.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها