کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سردترین و گرمترین شهرهای ایران کدامند؟


کد خبر : ۴۰۶۳۲دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹:۴۷۱۱۱۵ بازدید

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وجود جریانات خنک شمالی در نوار شمالی کشور گفت: طی 24 ساعت آینده پنج استان ...

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وجود جریانات خنک شمالی در نوار شمالی کشور گفت: طی 24 ساعت آینده پنج استان کشور با بارش باران و وزش باد موقتی مواجه می‌شوند.

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی که از روز جمعه وارد کشور شده، همچنان به فعالیت در نوار شمالی و سایر نقاط کشور ادامه می‌دهد. وی ادامه داد: امروز استان‌های حاشیه دریای خزر به‌ویژه گیلان و مازندران با افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد موقتی و بارش باران مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد:‌ بارشها و وزش باد موقتی در روز سه‌شنبه نیز استانهای گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی را در برمی‌گیرد.

به گفته وظیفه، از عصر روز سه‌شنبه بارشها در استان مازندران کاهش می‌یابد و رگبار باران فقط در خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه استانهای واقع در شرق و جنوب شرق کشور هم با افزایش ابر و وزش باد مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی سه روز آینده وزش باد شدید به‌ویژه در اوایل صبح همراه با گرد و خاک در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه، شهرکرد با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 45 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید که روند کاهش یک درجه‌ای آن در 24 ساعت آینده رخ می‌دهد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها