کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازگشایی دوباره بانک ملت سئول


کد خبر : ۴۰۶۳۰دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۴۳۱۳۳۶ بازدید

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایرات از آغاز فعالیت دوباره بانک ملت سئول در کره جنوبی خبرداد.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایرات از آغاز فعالیت دوباره بانک ملت سئول در کره جنوبی خبرداد.

علی‌صالح آبادی در یک برنامه رادیویی ضمن اشاره به اینکه بانک ملت سئول شعبه ای از بانک ملت ایران است، افزود: این بانک طی سالیان گذشته در کره جنوبی فعالیت داشت ولی به دلیل اعمال تحریم ها از سوی دشمنان بطور کامل بسته شد.

وی اظهارداشت: خوشبختانه با توجه به پیگیری های مناسب بانک مرکزی و وزارت امور خارجه بانک ملت سئول دوباره فعالیت های خود را از سر گرفته است.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: در حال حاضر بانک مزبور بدون هیچگونه محدودیتی می تواند به تجار، بازرگانان، صادر کنندگان و وارد کنندگان ایرانی خدمت ارائه دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یادداشت تفاهم بانک های خصوصی ایران با فدراسیون بانک های کره جنوبی می تواند واهمه ای که تمامی بانک های بین المللی جهت همکاری با ایران و جریمه آمریکا را دارند خنثی کند، افزود: شرایط امروز دنیا به نسبت چند سال گذشته بسیار متفاوت شده است.

صالح آبادی با بیان اینکه درشرایط فعلی وضعیت همکاری بانک های بزرگ دنیا با ایران به مراتب بهتر شده است، اظهارداشت: برای مثال دویچه بانک (Deutsche Bank) آلمان در گذشته هیچ گونه همکاری با ایران نداشت ولی در حال حاضر حواله های مربوط به مشتریان ایرانی را مورد پذیرش قرار می دهد.

وی در ادامه با اشاره به این جمله که سهامداران بانک (EIH) مستقر در آلمان ایرانی هستند، گفت: بانک مزبور ضمن برقراری تعامل با تمامی بانک های دنیا عضو سیستم تسویه یورو نیز به شمار می رود و می تواند حواله های مشتریان ایرانی را به مقاصد متعدد و در بانک های مختلف ارسال کند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اعلام اینکه کی‌بی‌سی بانک بلژیک از جمله بانک های بزرگ اروپایی است، اذعان داشت: در حال حاضر این بانک نیز همکاری مناسبی با جمهوری اسلامی دارد.

وی با عنوان اینکه اوربانک اتریش از دیگر بانک های بزرگ اروپایی است، گفت: این بانک بزودی با طرف ایرانی قراردادجدید بانکی به امضا خواهد رساند.

صالح آبادی افزود: بانک توسعه صادرات ایران جزء امضا کنندگان این قرارداد است و خط اعتباری از این بانک دریافت می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها