کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شمارش معکوس اعدام قاتل «آتنـــا»


کد خبر : ۴۰۵۹۲دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷:۰۵۷۱۸ بازدید

قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی ویژه و خارج از نوبت پرونده قتل فجیع «آتنا اصلانی»، حکم صادر شده در دادگاه کیفری یک استان ...

گروه حوادث- قضات دیوان عالی کشور پس از بررسی ویژه و خارج از نوبت پرونده قتل فجیع «آتنا اصلانی»، حکم صادر شده در دادگاه کیفری یک استان اردبیل را تأیید کردند.

غلامرضا انصاری- معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور-با اعلام این خبر گفت: «این پرونده در یکی از شعب دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گرفت و رأی صادر شده دادگاه کیفری یک استان اردبیل از سوی دیوان عالی تأیید شد.»

 براین اساس متهم به خاطر تجاوز به عنف محکوم به اعدام، به جرم قتل عمد به قصاص نفس و به اتهام سرقت نیز محکوم به حبس، شلاق و ردمال شده است.

«آتنا اصلانی» کودک 7 ساله پارس آبادی 28 خرداد امسال به شکلی مرموز ناپدید شد تا اینکه جسدش 22 روز بعد داخل بشکه‌ای پلاستیکی در پارکینگ خانه «اسماعیل» -رنگرز محله- پیدا شد. این جنایتکار که در پنجمین روز ناپدیدشدن دخترک به‌عنوان مظنون بازداشت شده و مهرسکوت به لب‌هایش زده بود، پس ازاعلام مخفیگاه جسد «آتنا» به همسرش، سرانجام چاره‌ای جز بیان حقیقت واعتراف به قتل ندید.ضمن اینکه در بازجویی‌های بعدی به قتل دو زن دیگر نیزاعتراف کرد. با توجه به حساسیت پرونده دختربچه پارس آبادی، دادگاه رسیدگی به این جنایت به صورت ویژه و غیرعلنی در دادگاه کیفری یک استان اردبیل برگزار شد و قضات یک هفته بعد حکم‌شان را صادر کردند. این حکم با اعتراض متهم به قتل، برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات عالی رتبه، حکم را تأیید کردند. به این ترتیب شمارش معکوس برای اجرای حکم اعدام قاتل دختر پارس آبادی آغاز شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها