کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پر‌طرفدارترین خودروهای وارداتی در سال 92 از نگاه فروشندگان


کد خبر : ۴۰۵۷چهارشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰:۱۲۱۴۱۹۰ بازدید

خودروهای وارداتی این روز طرفداران بیشتری در بازار خودرو پیدا کرده است. اما در این میان برخی از خودروها از بازار بهتری نسبت به رقبایشان برخورداند. حال این اتفاق می تواند به دلیل برتری های فنی خودرو یا قیمت ...

خودروهای وارداتی این روز طرفداران بیشتری در بازار خودرو پیدا کرده است. اما در این میان برخی از خودروها از بازار بهتری نسبت به رقبایشان برخورداند. حال این اتفاق می تواند به دلیل برتری های فنی خودرو یا قیمت مناسب و شاید هم ریشه در دلال بازی و یا سود بیشتر فروشندگان داشته باشد.

1: کیا اسپورتیج

 

کیا اسپورتیج به عنوان یک شاسی‌بلند کوچک شهری، طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است که از جمله دلایل این موفقیت می‌توان به طراحی ظاهری جذاب و همچنین تنوع امکانات رفاهی آن در این رنج قیمت اشاره کرد. اسپورتیج با دو پیشرانه 2 لیتری و 2.4 لیتری در بازار عرضه می‌شود که نوع دوم آن، محبوب‌تر است.

2:کیا اپتیما

یقینا مهم‌ترین علت محبوبیت اپتیما در بازار داخلی، طراحی ظاهری زیبا و مدرن آن است که می‌تواند رضایت سلایق مختلف را جلب کند. همچنین این سدان بزرگ نیمه لوکس، تجهیزات و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و مصرف سوخت آن نیز، نسبتا مناسب است. اگرچه افزایش قیمت این خودرو از ابتدا تاکنون، چشمگیر بوده اما همچنان نسبت به برخی رقبا، قیمت مناسب‌تری دارد.

3:هیوندای سوناتا

اگرچه برخی مشتریان، هنوز هم نسل پیشین سوناتا را، راحت‌تر و به‌صرفه‌تر از نسل جدید آن می‌دانند اما به هر حال طراحی ظاهری مدرن و تنوع تجهیزات و امکانات رفاهی این خودرو موجب شده تا فروش بسیار خوبی را در بازار داخلی به دست آورد. به عقیده بعضی‌ها، سوناتا را می‌توان به عنوان یک آزرا ارزان‌تر با موتور 4 سیلندر به حساب آورد.

4:هیوندای آزرا

نسل فعلی آزرا نیز مانند مدل قبلی، با استقبال بسیار خوب مشتریان در بازار داخلی روبه‌رو شد که شاید مهم‌ترین دلیل آن، امکان دستیابی به یک سدان لوکس و مجهز با قیمتی کمتر از رقبای اروپایی (خصوصا آلمانی‌ها) باشد. اکثر فروشندگان معتقدند که فروش یک هیوندای آزرا نسبت به رقیب خود یعنی کیا کادنزا راحت‌تر است.

5:تویوتا لندکروزر GXR

تویوتا لندکروزر سال‌هاست که در دل مشتریان ایرانی جا دارد و همواره به نیکی از آن یاد می‌شود. خریداران این خودرو، دلایل انتخاب خود را اینگونه مطرح می‌کنند: قابلیت آفرود بسیار خوب، کابین راحت و جادار، دوام و استهلاک مناسب و امکانات رفاهی رضایت‌بخش. همچنین جالب اینجاست که حدود 90درصد این خریداران به هیچ وجه از ابعاد بزرگ این خودرو و مصرف سوخت بالای آن ناراضی نیستند!

6:تویوتا FJ کروزر

 

FJ نیز مانند برادر بزرگ خود یعنی لندکروزر، قابلیت آفرود بالایی دارد ضمن اینکه به عنوان یکی از ایمن‌ترین و البته کم‌استهلاک‌ترین SUV‌های دنیا شناخته می‌شود. اکثر خریداران این خودرو معتقدند که ظاهر تنومند و با صلابت این خودرو در کنار توانایی پیشرانه آن، حس اعتماد به نفس خاصی را به راننده القا می‌کند.

7:مرسدس بنز C200

مرسدس بنز C200 ارزان‌ترین مدل مرسدس بنز در بازار داخلی است که می‌توان به صورت صفرکیلومتر خریداری کرد و بدین ترتیب چندان عجیب نیست که واردکنندگان و فروشندگان، تا حد زیادی از میزان فروش این مدل راضی هستند. همچنین مصرف سوخت و هزینه نگهداری این مدل، نسبت به دیگر مرسدس بنزهای موجود در بازار داخلی کمتر است.

8: مرسدس بنز E-Class

E-Class به عنوان یک سدان لوکس بزرگ با برند مرسدس بنز، طرفداران زیادی در بازار داخلی دارد و ظاهرا در این میان، مدل E350 سدان، بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده است. از جمله مزایای این مدل می‌توان به قدرت و شتاب‌گیری خوب، کیفیت و دوام بالای قطعات، کابین لوکس و راحت و همچنین امکانات رفاهی متنوع اشاره کرد.

9:ب‌ام‌و سری 5

دلایل موفقیت سری 5 از نگاه فروشندگان و خریداران، تقریبا با مرسدس بنز E-Class برابر است با این تفاوت که ویژگی‌های اسپرت در این مدل باعث شده است تا جوان‌پسند‌تر از E-Class باشد. مدل 528iبا برخورداری از یک پیشرانه پر‌بازده و مصرف سوخت مناسب، محبوبیت خاصی در بازار داخلی دارد.

10: پورشه کاین

کاین از آن دسته خودروهایی است که علی‌رغم قیمت و هزینه‌های نگهداری بالا، فروش قابل توجهی نسبت به حجم واردات خود در بازار داخلی داشته است و یقینا مهم‌ترین علت آن در درجه اول، اعتبار و کیفیت برند پورشه و سپس قابلیت‌های فنی بالای آن است که همراه با تجهیزات و امکانات رفاهی لوکس در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. ظاهرا کاین S نسبت به مدل 6 سیلندر و توربو محبوبیت بیشتری داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها