کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تازه‌ترین جزییات از وضعیت روحانی مضروب در مکه


کد خبر : ۴۰۴۹۷جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۵۳۷۴۲ بازدید

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر پیگیری موضوع حمله عوامل تکفیری به روحانی کاروان زائران ایرانی در مکه مکرمه گفت: حال عمومی این ...

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر پیگیری موضوع حمله عوامل تکفیری به روحانی کاروان زائران ایرانی در مکه مکرمه گفت: حال عمومی این روحانی مناسب است و نیاز به جراحی هم وجود ندارد و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش تسنیم، جمید محمدی شب گذشته از پیگیری موضوع حمله عوامل تکفیری به یک روحانی کاروان زائران ایرانی بیت الله الحرام خبر داد.

وی گفت: باتوجه به اینکه امنیت زائران بسیار حائز اهمیت است این موضوع پیش آمده را با جدیت از سوی مراجع رسمی وزارت حج عربستان پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: پلیس عربستان سه نفر را در ارتباط با این حادثه دستگیر کرده و تحقیقات درباره این حمله ادامه دارد.

محمدی، حال عمومی روحانی مجروح را خوب ارزیابی کرد و گفت: حال عمومی ایشان مناسب است و نیاز به جراحی هم نیست و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

عوامل تکفیری روز چهارشنبه با حمله به حجت الاسلام و المسلمین حسین اسماعیلی روحانی کاروان 13005 استان اصفهان وی را مجروح کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها