کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پاسخ سردار منتظرالمهدی درباره کشته شدن 2 کوله بر


کد خبر : ۴۰۳۹۵سه شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۵۶۱۰۶۲ بازدید

سخنگوی ناجا در مورد کشته شدن 2 کوله بر با شلیک مرزبانان کردستانی گفت: از حادثه اطلاع دارم، اما علت دقیق آن را باید بررسی کنیم.

سردار منتظر المهدی، سخنگوی ناجا در مورد کشته شدن 2 کوله بر با شلیک مرزبانان کردستانی اظهار داشت: از حادثه اطلاع دارم، اما علت دقیق آن را باید بررسی کنیم.

سردار منتظر المهدی در حاشیه اختتامیه همایش چادر‌های آسمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه همه ساله توسط معاونت اجتماعی ناجا برگزار خواهد شد و طی ما‌ه‌های آینده نیز در تمام استان‌های کشور این جشنواره برگزار می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه آخرین اقدامات در حوزه عفاف و حجاب، اقدامات سلبی است، گفت: در پزشکی هم آخرین درمان تیغ جراحی است و باید سعی کنیم فطرت پاک زنان جامعه را بیدار کنیم.

معاون اجتماعی ناجا بیان داشت: در واقع باید یک فشار هنجاری در مقابل نا هنجاری‌ها در جامعه ایجاد شود و علی‌رغم کم کاری‌های 27 دستگاه مسئول در امر  عفاف و حجاب آمارها نشان  می‌دهد که زنان و دختران 70 درصد به حجاب اعتقاد دارند، اما فاصله اعتقاد تا عمل بسیار است .

سردار منتظر المهدی درباره وضعیت حجاب در جامعه گفت: آنچه بر عهده نیروی انتظامی است شامل اقدامات ایجابی و سلبی می‌شود  که قوه قضاییه در این زمینه به نیروی انتظامی کمک می‌کند، اما باید کاری کرد که فرهنگ حجاب در جامعه گسترش پیدا کند و در این زمینه باید از دستگاه‌های مذکور مطالبه گری کرد و نباید کاری کنیم که پلیس در مقابل مردم قرار بگیرد.

 وی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم آخرین خط درمان اقدامات سلبی است.

معاون اجتماعی ناجا در رابطه با کنترل اماکن بر روی مراکز عرضه پوشاک، گفت: ما در حوزه اماکن بر روی فروشگاه‌های پوشاک نظارت داریم، اما پلیس به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و نباید پلیس را در مقابل مردم  قرار دهیم، زیرا یکی از اقدامات پلیس حفظ منافع جامعه است و باید کاری کرد تا اقدامات ما موثر واقع شود.

 سردار منتظر المهدی در رابطه با کمپین چهارشنبه‌های سفید و بدون روسری گفت: خوشبختانه تبلیغات این کمپین تا 50 درصد کاهش پیدا کرده، اما شاهد هستیم که بارها با انجام اقداماتی برای منحل کردن کانال های مستهجن، مجددا این کانال‌ها با یک آی دی جدید شروع به کار می‌کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها