کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مبنای اعزام حجاج به حج عمره چیست؟


کد خبر : ۴۰۳۸۷سه شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۲۱۴۸۶ بازدید

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نحوه برگزاری حج تمتع مبنای تصمیم‌گیری درباره حج عمره است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نحوه برگزاری حج تمتع مبنای تصمیم‌گیری درباره حج عمره است.

جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم حج تمتع اعضای کمیسیون میزبان مسئولان برگزاری حج خواهند بود، گفت: در این جلسه دست‌اندرکاران برگزاری حج گزارشی از روند این فریضه الهی در سال جاری به اعضای کمیسیون ارائه می‌کنند.

وی با اعلام اینکه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تاکنون جلسات متعددی با مسئولان دست‌اندرکار در امور حج برای برگزاری حج عمره و تمتع داشته‌اند، افزود: عمده نگرانی نمایندگان مجلس در حج تمتع بود که بحمدالله تاکنون روند برگزاری این فریضه الهی برای زائران ایرانی به خوبی در حال طی شدن است.

نماینده مردم لارستان در مجلس تصریح کرد: در جلساتی که با مسئولان حج داشتیم، به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که بر مبنای حج تمتع برای حج عمره نیز تصمیم‌گیری شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از جلسه اعضای کمیسیون متبوع خود با مسئولان مربوط به اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در آینده‌ای نزدیک مراسم اربعین حسینی را در پیش داریم، از مسئولان ذیربط در اعزام زائران ایرانی به عراق دعوت خواهیم کرد تا با حضور در کمیسیون گزارشی از تمهیداتی که برای اربعین امسال اندیشیده شده به اعضای کمیسیون ارائه کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها